اس ام اس فلسفی سخنان بزرگان جملات زیبا جملات کوتاه ولی عمیق

نخستین نشانه فساد ترک صداقت است . . .
«میشل دو مونتی»
.

.

.

هیچ خشمی بالاتر از عشقی که به نفرت تبدیل شده باشد ، نیست. . .
(کنگر بو)

ادامه مطلب ...

اس ام اس لاو, اس ام اس عاشقانه جدید خردادماه1391

زندگی شبیه شعریست
قافیه هایش با من ،  ” تو ” فقط همیشه ردیف باش !
.

.

.

گل اگر چشم خودش باز کند خواهد مرد / ماه در اوج غرورش به زمین خواهد خورد
چون به زیبایی تو حسرت ، عالم خوردند / برق چشمان تو روح از تنشان خواهد برد . . .


ادامه مطلب ...

smsمذهبی|اس ام اس زیبا در مورد خداوند خرداد ۹۱

الهی من اسیر جهان بودم / عقوبت کن چو نافرمان بودم
خداوندا بسوزانم بسوزان / اگر فرمانبر شیطان بودم . . .
.

.

.


ای تیر غمت را دل عشاق نشانه / خلقی به تو مشغول و تو غایب ز میانه
حاجی بره کعبه و من طالب دیدار / او خانه همی جوید و من صاحب خانه . . .
(خیالی هروی)

ادامه مطلب ...

داستان کوتاه زخم های عشق مادری

 چند سال پیش در یک روز گرم تابستان پسر کوچکی با عجله لباسهایش را درآورد وخنده کنان داخل دریاچه شیرجه رفت . مادرش از پنجره نگاهش میکرد و از شادی کودکش لذت میبرد .
مادر ناگهان تمساحی را دید که به سوی فرزندش شنا میکند.ا مادر وحشت زده به سمت دریاچه دوید وبا فریاد پسرش را صدا زد .

پسر سرش را برگرداند ولی دیگر دیر شده بود ….ا تمساح با یک چرخش پاهای کودک را گرفت تا زیر آب بکشد .

ادامه مطلب ...

sms روز مادر-دوبیتی های تبریک روز مادر

تمام عالم امکان فدایت ای مادر / تمام عمر میکنم دعایت ای مادر
تمام روزی من از دعای خیر تو بود / و حاضرم که دهم جان برایت ای مادر
.

.


.


کیست مادر ؟ نقشه ایجاد ما / کیست مادر ؟ بانی بنیاد ما
قلب او سرچشمه امید هاست / سینه او مشرق خورشیدهاست

ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار(جدید)-smsخنده دار اردیبهشت ماه91

با آرامشم اعتماد پشه رو جلب کردم و بعد کشتمش ...
 از این دورویی خودم بیزارم!!
.

.


.

 به خدا سوگند...
 اگر " لیوان شیشه ای " را در دست راستم  
و " لیوان یک بار مصرف " را در دست چپم بگذارند...
 باز در یخچال را باز می کنم و با شیشه آب می خورم!!

ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی جدید اردیبهشت ۹۱|پیامک آموزنده و قصار

هر چیزی که نگهبان آن بیشتر باشد استوار تر گردد

مگر “راز” که نگهدار آن هرچه زیادتر باشد ، آشکار تر . . .

(افلاطون)

.

.

.

بی عوض دانی چه باشد در جهان ؟

عمر باشد ، عمر ، قدر آن را بدان . . .

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه اردیبهشت 1391, اس ام اس عاشقانه 2012

آنقدر در تاریکی چشمان بسته ام مهمان شدی،
که دیده ام تمامی گریه های عالم را آبستن است...

.

.

.



انگار که شاهرگ احساسم را زده باشی …
بند نمی اید..

دوست داشتنت


ادامه مطلب ...