اس ام اس تیکه دار خرداد 93

بوی تعفن گرفته ای ام!!!لحظه هایم همه بوی تو می دهند!!!





"من" را فـــــــــــــروخت و با پولش "او"را خرید... هـــــــــه,چقدر ارزان بودم!!!!
 




وقتی "او"زیر پایت نشست..."مـــــــــــــن"زیر پایت لـــــــــــه شدم!!!



اس ام اس تیکه دار جدید



کســــــــــــی از پشت خنجرم زد....کــــــــــــــــــه همیشه چون کـوه پشت سرش بودم...






با اینکه بوئی از پاکــــــی نبرده بودی....امــــــــــا با رفتنت آب پاکی روی دستم ریختی....






در دفتر زدندگی ام....سطر اشتباهی بودی,که گرچه با غلط گیر پاک شدی....اما لکه های غلط گیر مدام اشتباهم را به رخم میکشید....





قرار بود "کنارم باشی"....نه اینکه "کنارم بگذاری"....






خواستی سایه بالا سرت باشم...و من چقدر ساده برایت نقش چتری شدم....که بعد از بند آمدن باران کنار خواهد رفت....






شادی هایم را با کسی قسمت کردم.... کــــه شادی هایش قسمت دیگری شد....






حالا که هیچ آغوشی پذیرایم نیست ... ای خاک مرا رد آغوش گیر





صدای شکستن استخوانم را شنیدم ....وقتی دست رد بر سینه ام زدی!چه ساده اند مردمی که میگویند:"یک دست صدا ندارد"....



اس ام اس تیکه دار جدید



در جاده صاف دلم...رهگذری بودی که فقط رد کثیف پاهایت روی دلم مانده....





بعد از رفتنت در دلم را بستم.... تا هر بی پناهی هوس داخل شدن نزند,عادت دهد و برود.....



اس ام اس تیکه دار جدید




راه ها دو روزه ختم می شوند!!!! گفته بودم تا ته خط با من میماند....



برچسب ها:اس ام اس ،اس ام اس جدید ،اس ام اس تیکه دار خرداد 93 ،اس مس تیکه دار 93 ،

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد