اس ام اس ، پیامک ، sms ، اس ام اس عاشقانه

بیا تا من و تو جانانه باشیم / یکی شمع و یکی پروانه باشیم / به پای سایه های گل نشینیم / دعا بر هم کنیم تا زنده باشیم .




دیدگانت از همیشه شادتر / شهر قلبت زنده و آبادتر / غصه هایت دم دم ای مهربان / بر گذرگاه زمان بر بادتر .

ادامه مطلب ...

جوک جدید و اس ام اس خنده دار آذرماه90

اس ام اس خنده دار

گاز چیست ؟

اوج محبت حیف نون به همسرش که گاهی موجب قطع عضو می گردد !

.

.

.

جوک و اس ام اس جدید

غضنفر میره مکه با خودش آر پی جی میبره

میگن این دیگه برا چیه؟

میگه با این سنگا که شما می زنین شیطون نمیمیره !


ادامه مطلب ...

اس ام اس عشقولانه اذر 90، اس ام اس عاشقانه

سوختن قصه ی شمع است ولی قسمت ماست / شاید این قصه ی تنهایی ما کار خداست
آنقدر سوخته ام با همه بی تقصیری / که جهنم نگزارد به تنم تاثیری





تو رفته ای که بی من,تنها سفر کنی / من مانده ام که بی تو,شبها سحر کنم
تو رفته ای که عشق من از سر بدر کنی / من مانده ام که عشق تو را تاج سر کنم

ادامه مطلب ...

اس ام اس های تبریک عید غدیر خم 90

عید کمال دین . سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت
امیر المومنین علیه السلام
بر شیعیان و پیروان ولایت خجسته باد





خورشید چراغکی ز رخسار علیست / مه نقطه کوچکی ز پرگار علیست
هرکس که فرستد به محمد صلوات / همسایه دیوار به دیوار علیست
عید غدیر مبارک



ادامه مطلب ...

اس ام اس و پیامکهای فلسفی و و جملات قصار بزرگان جدید

آهنگ تند زندگی

برای رقصیدن است نه دویدن . . .

.

.

.

جملات قصار

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﺩﺍﺭﻥ ﺟﺰ ﻟﯿﺎﻗﺖ

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻫﯿﭻ ﭼﯿﺰ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﺟﺰ ﻟﯿﺎﻗﺖ . . .

ادامه مطلب ...

اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبا،جملات عاشقانه

یک غنچه بدون شاخه خواهد پژمرد / یک شاخه بدون غنچه هم خواهد مرد

سوگند به عشق ، باغبان برگردان / بی غنچه دلم تاب نخواهد آورد




با کسی‌ نباش که از بی‌ کسی‌ اش می‌‌نالد...

با کسی‌ باش که در جمعِ کسان تو را می‌خواهد

ادامه مطلب ...

اس ام اس عید قربان90 |اس ام اس تبریک عید قربان

خدایا ،قبله ام ، سجاده ام حرف دلم آخر تویی تو
خدایا معبد ومعبود دنیا و سر شوریده ام آخر تویی تو
عید بر  شما مبارک




 خوشا آنان که با حق آشنایند مطیع محض فرمان خدایند
چو ابراهیم اسماعیل خود را فدای امر الله می نمایند
عید سعید قربان مبارک

ادامه مطلب ...

مجموعه جوک و اس ام اس های خنده دار آبان 90


جدیدترین شعر حیف نون :
هی وی وی وی وی وی وی وی وی وی
ترجمه :
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم !






زن به شوهر: اگه من ازت جدا شم چی میشه؟
مرد: دیوونه میشم.
زن: نمیری دوباره زن بگیری؟
مرد: والا به دیوونه اعتباری نیست !




ادامه مطلب ...