پیامک تبریک نوروز91, اس ام اس تبریک عید نوروز 91

باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب
زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . . .
پیشاپیش عیدتان مبارک





اس ام اس تبریک نوروز ۹۱، اس ام اس مخصوص سال نو،
نه زمستانی باش که بلرزانی و نه تابستانی باش که بسوزانی
بهاری باش که برویانی …


ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید تبریک نوروز 91 ,مسیج تبریک نوروز

http://s2.picofile.com/file/7328317204/eidnorooz.jpg
اس ام اس جدید تبریک نوروز , نوروز 91 , تبریک نوروز 91 , اس ام اس تبریک نوروز 91


دی شد و بهمن گذشت فصل بهاران رسید

جلوه گلشن به باغ همچو نگاران رسیـد
بهار ۱۳۹۱ بر شما مبارک

.

.

بیامد شاهد شیرین نوروز
بنازم سفره ای هفت سین نوروز
زچشم ابر نیسا نی دراین فصـل
بریزد اشـک مشک آگین نوروز
عیدتان مبارک

ادامه مطلب ...

اس ام اس های چهارشنبه سوری-جدیدترین sms چهارشنبه سوری

آخرین سه شنبه سال خورشیدی را با بر افروختن آتش

و پریدن از روی آن به استقبال نوروز می رویم

سرخی تو از من ، زردی من از تو

جشن باستانی چهارشنبه سوری مبارک

.

.

.
سلامتیه اونایی که براشون مثل آتیش چهارشنبه سوری بودیم

همه وجودمون تو آتیش عشقشون سوخت

تا اونا با شادی از رومون بپرن و رد بشن

ادامه مطلب ...

جملات جالب و خنده دار نوشته شده در پشت کامیون ها-اس ام اس کامیونی

اتوبوس من غصه نخور،منم یه روز بزرگ میشم!(ژیان)



 

اگر از عشقت نکنم گریه و زاری / به جهنم که مرا دوست نداری!

 



التماس۲A!


ادامه مطلب ...

پیامک و اس ام اس جدید در مورد امام زمان(عج)

بنویس که هرچه نامه دادم نرسید / بنویس که یک نفر به دادم نرسید

بنویس قرار من و او هفته بعد / این جمعه که هرچه ایستادم نرسید . . .

.

.

.

پیامک امام زمان

امشب به جنون کشیده میلم برگرد

ای جاری ندبه در کمیلم برگرد

بی تو شب تاریک مرا نوری نیست

برگرد ستاره ی سهیلم برگرد . . .

ادامه مطلب ...

اس ام اس و پیامک جدید با موضوع خداوند و مناجات با خدا

آمده ام ای خدا ، جانا تو پناهم بده

عاشق فریاد دل ، ربا تو پیامم بده

سوگند به تو ای حرمت درماندگان

عاشق راهت شدم ، محبا راهم بده  . . .

.

.

.

آمدم امشب به میخانه تمنایت کنم

من نمیخواهم،بیا ساقی تماشایت کنم

بیقرارم ساقی از میخانه بیرونم مکن

کرده ام می را بهانه تا تماشایت کنم . . .
ادامه مطلب ...