سری جدید اس ام اس های زیبا با موضوع دوستت داشتن

در اقتصاد چشمان تو همه دل ها کالای پست هستند

هرچه بیشتر دوستت بدارند کمتر خریدارشان میشوی.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


سکه های دوستت دارم را به من برگردان ٬باید جای بهتری خرجشان کنم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


کاش می دانستی که چقدر دوستت دارم و مرا از این عذاب رها می کردی ، ای کاش تمام اینها را می دانستی ، کاش می دانستی ، ای کاش می دانستی

ادامه مطلب ...

اس ام اس تبریک روز معلم-گلچین اس ام اس های روز معلم


ای معلم تو را سپاس : ای آغاز بی پایان ، ای وجود بی کران ، تو را سپاس .ای والا مقام ، ای فراتر از کلام، تورا سپاس. ای که همچون باران بر کویر خشک اندیشه ام باریدی


روزت مبارک

آموزگارم ، تو باغبانی

می پرورانی بذروجودم ، با مهربانی

با درسهایت دیو جهالت از من گریزد

اندرزهایت ، بهر وجودم ، شد پاسبانی

من غرقه بودم در بحر غفلت

دستم گرفتی  ای ناجی من،

من همچو قایق ، تو بادبانی

بر خوان ِ دانش من میهمانم

تو ای معلم ، خود میزبانی

کار تو باشد، ارشاد انسان

همکار ِ  خوب ِ  پیغمبرانی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای معلم تو را سپاس : ای آغاز بی پایان ، ای وجود بی کران ، تو را سپاس .ای والا مقام ، ای فراتر از کلام، تورا سپاس. ای که همچون باران بر کویر خشک اندیشه ام باریدی

روزت مبارک

ادامه مطلب ...

اس ام اس های عاشقانه اردیبهشت ماه ۹۰

اگه دلتنگ باشی تو ، مثل بارون شروع میشم

که با هر قطره اشکت ، منم که زیر رو رو میشم

همیشه ساده رنجیدی ، همیشه سخت بخشیدی

تورو میبخشم این لحظه ، شاید بازم منو دیدی . . .

.

.

.

قسم به عشق و زندگی که ارزشش یه عالمه

قلبی که بی تو بزنه لایق آتش زدنه . . .

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه اس ام اس دلتنگی اس ام اس دوری

آسمانم دلم  برای تـو، آنقدر تنگ می شود


که آغـوشم


برایـــش کهکشان است !!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

“دلتنگى”

حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره تمنای بودنش رامیکند
دلتنگتم


ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید عاشقونه۱۳۹۰

نمیدانم دگر که را باید صدا زد / این قلب را تا کی به طوفان بلا زد / من باغبان فصلهای انتظارم / تو خوب میدانی من اینجا بی قرارم

 

دیشب از دلتنگیت بغض گلویم شکست / گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست / من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل / تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست

 

تمام خنده هایم را نذر کرده تا تو همان باشی که صبح یکی از روزهای خدا، عطر دستهایت، دلتنگی ام را به باد می سپارد.

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس های عاشقانه و فلسفی ۱۳۹۰

 

دراین شهر صدای پای مردمی است که همچنان که تو را می بوسند طناب دار تورا میبافند مردمی که صادقانه دروغ میگویند و خالصانه به تو خیانت میکننددر این شهر هرچه تنها تر باشی پیروزتری



 

دلتنگ تو امروز شدم تا فردا – فرداشد و باز تو گفتى فردا- امروز دلم مانده و یک دنیا حرف- یک هیچ به نفع دل تو تا فردا



ادامه مطلب ...

اس ام اس دوری اس ام اس قطع رابطه اس ام اس جدایی

واپسین لحظه دیدار ، منو دست گریه نسپار ، توی تردید شب خدا نگهدار ، اگه خوابم اگه بیدار ، تو ی این فرصت تکرار ، بگو عاشقی برای آخرین بار

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هنوز نیامده ای خداحافظ ؟ تقصیر تو نیست ، همیشه همین گونه بوده ، برو اما من پشت سرت نه دست که دل تکان می دهم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خداحافظ ای ماه شبهای تارم
خداحافظ ای درد جانسوز جانم
خداحافظ ای عشق روزای خوبم
خداحافظ ای شور و شوق حضورم


ادامه مطلب ...

اس ام اس سیزده بدر فروردین ماه 90- اس ام اس سیزده بدر


اهای سیزدتون بدر دشمناتون در به در رفقاتون گل به سر گرفتاریاتون زود بدر خوشیهاتون هزار برابر

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به غروب 13بدر فک کن ...


(ستاد زهرمار سازی ایام عید)
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
من که بختم مثل پر زاغ سفیده ....

ولی برا اطمینان و پشت گرمی ...

؛

خواهر و مادر هر چی چمن بود به هم پیوند میدم

؛

باشد که مقبول افتد ...



( رویا پردازی های یه دختر دم بخت )


ادامه مطلب ...