اس ام اس عاشقانه و عاشقی جدید اردیبهشت 93

 در جلسه امتحان عشق من مانده ام و یک برگه سفید یک دنیا حرف نا گفتنی و یک بغل تنهایی و دلتنگی درد دل من در این کاغذ کوچک جا نمیشود

 

*

اس ام اس عاشقانه و عاشقی جدید 93  
*

 


تو رو دیدم  خدا خندید
من از عشق تو حض کردم
با تو من کل دنیا رو
تو یک لحظه عوض کردم

 

*

اس ام اس عاشقانه و عاشقی جدید 93

*

 


بی تو
نشستن کنار
این همه خاطره
دل میخواهد
باورکن

 

*

اس ام اس عاشقانه و عاشقی جدید 93

*

 


لحظه ای مکث نما  آرزویم این است   نرود دلخوشی از عمق وجودت هرگز

 

*

اس ام اس عاشقانه و عاشقی جدید 93

*

 


به چشمهایت بگو آنقدر برایم رجز نخواند
من اهل جنگ نیستم
شاعرم
خیلی بخواهم گرد و خاک کنم شعری مینویسم
آنوقت اگر توانستی مرا در آغوش نگیر

 

*

اس ام اس عاشقانه و عاشقی جدید 93

*

 


ﺑﻪ تو ﺣﺴﻮﺩﯾﻢ ﻣﯿﺸﻪ ﭼﻮﻥ ﻗﻠﺒﻢ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﻭﻝ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﺘﭙﻪ ﺑﺮﺍﯼ تو ﻣﯿﺘﭙﻪ

 

*

اس ام اس عاشقانه و عاشقی جدید 93

*

 


آغوش گرم تو
مهرباطلی است برتمام سردی های روزگار

 

*

اس ام اس عاشقانه و عاشقی جدید 93

*

 


همچون باران باش  رنج جدا شدن از آسمان را در سبز کردن زندگی جبران کن

 

*

اس ام اس عاشقانه و عاشقی جدید 93

*

 


می خواهم عمرم را
با دست های مهربان تو اندازه بگیرم برگر

 

*

اس ام اس عاشقانه و عاشقی جدید 93

*

 


جلوتر از من نرو شاید دنبالت نیومدم
پشت سرم نیا شاید راه رو بلد نباشم
همراهم باش و کنارم قدم بزن

 

*

اس ام اس عاشقانه و عاشقی جدید 93

*

 


برای زیستن با هم لازم نیست مثل هم باشیم کافیست به تفاوت هایمان احترام بگذاریم
کلمات کلیدی مرتبط با اس ام اس عاشقانه و عاشقی جدید 93
اس ام اس عاشقانه ,
اس ام اس عاشقی ,
اس ام اس عاشق ,
اس ام اس عاشقانه 93 ,
اس ام اس عاشقانه جدید ,

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد