جوک خنده دار فیسبوکی خرداد ۹۳,جوک فیسبوکی,جوک جدید فیسبوکی

هر کی از ما بَدٍش اومد …….
رفت ولی بعدش اومد …..




یعنی عادم سرطان لوزولمعده بگیره ولی حساسیت به باد کولر نع .. اونم تو این گرمای تابستون …

 




من اگه “سیب زمینی” سرخ کرده بودم ! :/
جواب هیچکیو نمیدادم… :))
جوک خنده دار فیسبــوکی خرداد ۹۳




تو خارج :
عزیزم ؟ baby ؟ میتونم چندلحظه بیام تو اتاقت ؟
تو ایران :
بعد از اینکه یه لگد به در میزنن میگن :
کره خر چه غلطی می کردی درو بسته بودی ؟؟
جوک خنده دار فیسبــوکی خرداد ۹۳




مکالمه من با یه بزرگوار که قدیم همکلاسم بوده
من : تو همون **خلی نیستی که سوم راهنمایی همکلاسیم بودی؟
اون : نه ، اون نیستم . من یه **خل دیگم icon neutral جوک خنده دار فیسبوکی خرداد 93
جوک خنده دار فیسبــوکی خرداد ۹۳




یه پیژامه دارم انقد راحته که هر ۵ دقیقه نگاش میکنم مطمئن شم پامه یانه




معاوضه با زمین و یا خودرو icon neutral جوک خنده دار فیسبوکی خرداد 93
جوک خنده دار فیسبــوکی خرداد ۹۳




وقتی میرم بانک به جای یه شماره ، پنج شیش تا شماره می گیرم .
اینطوری اون آدمی که بعد من میاد وقتی هی شماره هارو اعلام میکنن
و می بینه که کسی نیست از خوشحالی تا دم باجه ذوق مرگ میشه !
کار ما شاد کردن دل ملته دیگه ! خدایا مارو شاد کنه !
جوک خنده دار فیسبــوکی خرداد ۹۳




هر چی فکر میکنم …..
هر چی به مخم فشار میارم …..
به هر مقداری که فکر کنید توی ادبیات میگردم ….
ولی در انتها برای توصیف بعضی از افراد جامعه
جمله ای غیر از :
افاده ها طبق ، طبق ، سگها به دورش وقو وق !!!
پیدا نمیکنم تا لایقشون باشه ،
من دیگه حرفی ندارم ………
جوک خنده دار فیسبــوکی خرداد ۹۳




وضـعیتـــــــ ما تــو مــدرســه
زنگـ اول : خانــــــــــــوم خوابمون میــــــاد هیـچـــی نمی فهمیـــم
زنگـ دوم : خـانــــــــــــوم بسه دیگه ما که کامپیتــــر نیستیــــم
زنگـ سوم : خـانــــــــــوم وقته ناهــــاره گوشـــنمونه خــــــــــــو
زنگ چهارم : خـانوم خسته شدیم دیگه نمیکشیم ^_^
بچه ها درسمون عقبه لال شید :]
جوک خنده دار فیسبــوکی خرداد ۹۳




یه روزم میخوام برم سراغ لولو همه چیزایی که برده رو ازش پس بگیرم ،هرکی میاد بیاد بریم…..! icon neutral جوک خنده دار فیسبوکی خرداد 93 icon smile جوک خنده دار فیسبوکی خرداد 93
جوک خنده دار فیسبــوکی خرداد ۹۳




هر موقع اومدیم برای یکی ارزش قائل شیم
قبلا توسط یه نفر دیگه قیمت گذاری شده بود icon neutral جوک خنده دار فیسبوکی خرداد 93
جوک خنده دار فیسبــوکی خرداد ۹۳




هنوزم وجود دارن افرادی ک جوک ”ی روز ی کچل میره سلمونی همه بهش میخندن،میگه چیه اومدم آب بخورم” رو با ذوق خاصی تعریف میکنن ودر صورتیکه تو داری تلاااااااااش میکنی بالا نیاری ازت توقع دارن بخندی
.
.
.
چرا منقرض نمیشن؟؟؟!!
عاخه چـــــــراااااااااااااااااااااا؟
جوک خنده دار فیسبوکی خرداد ۹۳




ابروهام که پاچه بزی شدن به کنار ؛اضافه وزنم هم بجهنم ؛ یکی بگه من با این جوشهای صورتم چیکار کنم. که میخوام برم عروسی.!!!



جوک جدید فیسبوکی ۹۳,جوک خنده دار فیسبوکی,جوک جدید,جک جدید,جک باحال ۹۳,جک باحال فیسبوکی خرداد ۹۳,جوک خنده دار ۹۳,جوک ته خنده ۹۳,اس ام اس خنده دار فیسبوکی,اس ام اس جدید فیسبوکی ۹۳,اس ام اس ته خنده فیسبوکی خرداد ۹۳,اس ام اس خنده دار خرداد ۹۳,اس ام اس خنده دار,اس ام اس ته خنده,اس ام اس باحال ۹۳

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا 1393/03/23 ساعت 12:15

سلام به وبت سر زدم همه چیش خوب بود فقط شکل موست خیلی ساده است
یه کد تغییر شکل موس از یک ابزار برات گرفتم خاستی بزارش
خعلی شکل موس رو قشنگ میکنه
امتحانش کن نخاستی برش دار

<!--Start Cod By 1abzar.com -->
<style type="text/css">body, a:hover {cursor: url(http://8pic.ir/images/09740001639019181127.png), progress !important;}</style>
<script type="text/javascript" src="http://file.tebyan.net/25512022520021514435925015620125316018633201/Untitled2.js"></script>
<!--End Cod By 1abzar.com -->

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد