داستان کوتاه،ایمان واقعی

روزی بازرگان موفقی از مسافرت بازگشت و متوجه شد خانه و مغازه اش در غیاب او آتش گرفته و کالا های گرانبهایش همه سوخته و خاکستر شده اند و خسارت هنگفتی به او وارد امده است

فکر می کنید آن مرد چه کرد؟

خدا را مقصر شمرد و ملامت کرد؟ و یا اشک ریخت؟

او با لبخندی بر لبان و نوری بر دیدگان سر به سوی آسمان بلند کرد و گفت


فردا شروع به کار خواهم کرد

ادامه مطلب ...

داستان کوتاه،به اندازه فاصله زانو تا زمین


روزی دو مرد جوان نزد استادی آمدند و از او پرسیدند

"فاصله بین دچار یک مشکل شدن تا راه حل یافتن برای حل مشکل چقدر است؟"

استاد اندکی تامل کرد و گفت

فاصله مشکل یک فرد و راه نجات او از آن مشکل برای هر شخصی به اندازه فاصله زانوی او تا زمین است

آن دو مرد جوان گیج و آشفته از نزد او بیرون آمدند و در بیرون مدرسه با هم به بحث و جدل پرداختند. اولی گفت

من مطمئنم منظور استاد معرفت این بوده است که باید به جای روی زمین نشستن از جا برخاست و شخصا برای مشکل راه حلی پیدا کرد. با یک جا نشینی و زانوی غم در آغوش گرفتن هیچ مشکلی حل نمی شود
دومی کمی فکر کرد و گفت
"اما اندرزهای پیران معرفت معمولا بار معنایی عمیق تری دارند و به این راحتی قابل بیان نیستند. آنچه تو می گویی هزاران سال است که بر زبان همه جاری است و همه آن را می دانند. استاد منظور دیگری داشت

آندو تصمیم گرفتن نزد استاد بازگردند و از خود او معنای جمله اش را بپرسند. استاد با دیدن مجدد دو جوان لبخندی زد و گفتت


ادامه مطلب ...

سری جدید اس ام اس های عاشقانه تیر ماه ۸۹

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس تیر ماه

سخت است که دور از رخ دلدار بمیرم / از حسرت گل در صف گلزار بمیرم

درد است مرا ، کز غم هجران تو دلبر / باشی تو طبیب و من بیمار بمیرم . . .

.

.

.

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس تیر ماه

گلهای بهشت سایبانت / یک دسته ستاره ارمغانت

یک باغ از گلهای نرگس / تقدیم وجود مهربانت  . . .

.

.

.

اس ام اس جدید ، اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس تیر ماه

تو کی هستی که همه فکر و خیالم شده تو /  تو شدی زندگی من ، همه یادم شده تو

یاد تو در خاطراتم وقتی پیدا می شود / می رود دنیا ز یادم چون که یادم شده تو . . .

ادامه مطلب ...

جملات خنده دار و طنز آلود پشت کامیونی

جملات پشت کامیونی

آب رادیاتور ماشین بخور محتاج نامردان نباش!

آدم دیوانه را بنگی بس است خانه پرشیشه را سنگی بس است!

اتوبوس من غصه نخور،منم یه روز بزرگ میشم!(ژیان)

اگر از عشقت نکنم گریه و زاری  / به جهنم که مرا دوست نداری!

اگه الله کند یاری / چه اف باشد چه سوسماری!

اگر خواهی بمیری بی بهانه / بخور ماست وخیار وهندوانه!

التماس۲A!

ای بلبل اگر نالی من با تو هم آوازم / تو عشق گل داری،من عشق گل اندامی!

ای روزگار / با ما شدی ناسازگار!

بپر بالا که گیر نمیاد!

باغبان در را مبند من مرد گلچین نیستم / من خودم گل دارم و محتاج یک گل نیستم!

بحث۳۰یا۳۰ ممنوع!

بخور و بخواب کارمه / الله نگهدارمه!

به مادرت رحم کن کوچولو!


ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی و عرفانی جملات کوتاه ولی عمیق

مردم هرگز خوشبختی خود را نمیشناسند

اما خوشبختی دیگران همیشه در جلو دیدگان آنهاست . . .

.

.

.

رحمت خداوند ممکن است تاخیر داشته باشد ، اما حتمی است . . .

.

.

.

غیرممکن کلمه ای است که فقط در فرهنگ لغت انسانهای احمق یافت می شود.

.

.

.

کسی که از هیچ کس خوشش نمی آید،بدبخت تر از کسی است که هیچ کس دوستش ندارد.

.

.

.

خدا روزی ده پرندگان است،اما روزی آنها را به داخل لانه نمی ریزد.

.

.

.

اشتباه را تصحیح نکردن،خود اشتباه دیگری است.

.

.

.

مشکلات فرصتهایی هستند که به شما داده شده اند تا بتوانید

جوهر وجود خود را بروز دهید و حداکثر تلاش خود را بکنید.

.

.

.

راز بزرگ زندگی در شکیبایی است و نباید به خاطر یک آینده ی مبهم زمان حال را بر خود تلخ نمود.

.

.

.

دنیا آنقدر وسیع است که برای همه ی مخلوقات جایی هست

به جای آنکه جای کسی را بگیرید،تلاش کنید جای واقعی خود را بیابید.

.

.

.

رمز کلیه پیروزی ها، اراده است.

.

.

.

وقتی انسان دوست واقعی دارد که خودش هم یک دوست واقعی باشد.

.

.

.

ا نسان خوراک زمین است.

.

.

.

اگرسازنده ی قفس معنای پرواز را می دا نست،از کارش دست می کشید.

.

.


ادامه مطلب ...

زیباترین پیامک های عاشقانه جدید

تا زمین در گردش و تا آسمان در چرخش است / یاد یاران چون شما بر قلب ما آرامش است .


بنویس نام مرا در کف دستت ای دوست ، تا به هنگام قنوتت نبری از یادم .


در خلوت من جز تو کسی راه ندارد / رخسار فریبای تو را ماه ندارد / هرگز نکنم جز تو به اندیشه ی دیگر / افسوس که عشقم به دلت راه ندارد .


ای که در فصل خزان بینی مرا با پشت خم ، این زمستان را مبین ، ما هم بهاری داشتیم ، این نیز بگذرد .


دوستی قطره اشکی است که در معبد عشق هر کجایش بچکد مهر و وفا می روید .


فدایت ای گل زیبای هستی / نمی دانم کجا بی من نشستی / قشنگی های دنیایم تو هستی / یگانه گنج فردایم تو هستی .



باید آهسته نوشت ، با دل خسته نوشت ، با لب بسته نوشت ، گرم و پر رنگ نوشت ، روی هر سنگ نوشت ، تا بخوانند همه که اگر عشق نباشد دل نیست ! ادامه مطلب ...

زیباترین و جدید ترین اس ام اس های عاشقانه -love sms

گفتم ارزانی کیست ماه شب دیدن را ؟ / گفت آن کس که شناسد گل و گل چیدن را .

روزی که یادت نکنم روز خدا نیست / سوگند به اسمت که دلم از تو جدا نیست .


اگر یه روز یه شاپرک تو خونتون کشید سرک / یه خورده یاد من بیفت ، نگو ولش کن به

دنیای کوچیک ما چه بی وفاست / قلب آدما چرا از هم جداست / ما از بهشتیم ، اینجا کجاست ؟ / پر غم و ترسه چه بی هواست .


مهربون من ای تو عزیزترین یادگار / با خیال تو خیلی تازه تره روزگارم / در هوای تو عاشقانه نفس می کشم / مهربونی کن پاتو روی چشام بزار .


صادق ترین احساس را در صادق ترین روز خدا به صدیق ترین آشنای بی مدعا تقدیم می کنم .

یک سبد دعای خوشبختی مال تو / دست من بود میگفتم همه ی دنیا مال تو .


نیستی همنفسم سهم دلم بی کسیه / تنهایی پر از غم و حسرت و دلواپسیه / بی تو این زنده بودن زندگی محسوب نمیشه / زخم رو قلب شکسته ام تا ابد خوب نمیشه .



ادامه مطلب ...

داستانک:ارزشمندترین چیز هر انسان

بر بالای تپه ای در شهر وینسبرگ آلمان، قلعه ای قدیمی و بلند وجود دارد که مشرف بر شهر است. اهالی وینسبرگ افسانه ای جالب در مورد این قلعه دارند که بازگویی آن مایه مباهات و افتخارشان است:

 

 

افسانه حاکی از آن است که در قرن 15، لشکر دشمن این شهر را تصرف و قلعه را محاصره می کند.اهالی شهر از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان، برای رهایی از چنگال مرگ به داخل قلعه پناه می برند.

 

فرمانده دشمن به قلعه پیام می فرستد که قبل از حمله ویران کننده خود حاضر است به زنان و کودکان اجازه دهد تا صحیح و سالم از قلعه خارج شده و پی کار خود روند.

 

ادامه مطلب ...