پیامک جدید آذر 92، اس ام اس سخنان بزرگان آذر 92، اس فلسفی آذر 92

گر به دولت برسی مست نگردی مردی

گر به ذالت برسی پست نگردی مردی

اهل عالم همه بازیچه دست هوسند

گر بازیچه این دست نگردی مردی . . .

.

.
.

به شنیدن عادت کن ، خواهی دید که از سخن ابلهان نیز سود خواهی یافت . . .

(افلاطون)
ادامه مطلب ...

پیامک عاشقانه آذر 92،اس ام اس احساسی آذر 92،اس ام اس دوستت دارم آذر 92

“تو” تنها یکیست آن هم تویی

من دیگران را “شما” خطاب می کنم . . .

.

.
.

نخورده می،چه داند شراب یعنی چه/ندیده آب چه داند سراب یعنی چه

درست نیست که بدانی چه حالتی دارم/مرا ببین که بدانی خراب یعنی چه . . .
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس تولدت مبارک آذر 92، اس تولد آذر 92، پیامک تبریک تولد آذر 92

تولدت بهانه ای شد تا این فصل را بیشتر دوست بدارم…

زیرا فصل خوشحالی فرشتگان ، تولد توست. از طرف دوستدار تو و ارزوهای تو…

.

.

.

یک سال بزرگتر شدی ، هنوز آدم نشدی تو ؟!!

تا کـــی میخوای فرشتـــه بمونی هاااا !

سالروز زمینی شدنت مبارک
 
ادامه مطلب ...

جک آذر 92، اس ام اس خنده دار آذر 92، پیامک خنده دار آذر 92

من که میگم نیسان مال زمانیه که هنوز ترمز اختراع نشده بوده!

اون زمان فقط میتونستی گاز بدی!!!!

.

.

.

یارو رفت کتابخونه یه کتابو تا اخر خوند و به کتابدار گفت این کتاب خیلی شخصیت داخلشه

 اما محتوا نداره کتاب دار گفت دفتر تلفونو بذار سرجاش گمشو برو بیرون!
ادامه مطلب ...

اس ام اس فاز سنگین آذر ۹۲|اسمس تکان دهنده|اسمس فاز بالا آذر 92

آن گاه که در آغوش تـــــو بود . . . فرشتـــه اش میخواندے

حــــــــــالا که در آغوش دیگریست . . . فـــــــــاحشہِ ؟

.

.

.

از روے کینــه نیــسـت اگــر خـَنجــر بــه سـینــه ات مــے زننــد

ایـن مردمــــان تنـــها بــه شــرط چاقـــو

دل مــــے برنـد!
ادامه مطلب ...

اس ام اس داغ بوسه آذر ۹۲|مسیج بوسیدن|نوشته آغوش|پیام بوسه

درنگی کن در آغوشم که امشب

فروزانست بزم عشق دیرین

نمی خوابیم و می نوشیم تا صبح

ز جام بوسه ها ، بس راز شیرین . . .

.

.

.

.

ترنم باران را نصار چشمانت میکنم نازنینم ، تا شبنمی شود بر سرخی گونه هایت

و داغی بوسه ام را به پیشانی ات به یادگار میگذارم

و دست نوازشم را به موهایت هدیه میکنم

که تا عمر داری مرا از خاطر نبری . . .
ادامه مطلب ...

اس ام اس احساسی و بی قراری عاشقانه جدید|اس ام اس بغض آذر 92

نوشت سلام نَفَــــــــــس

کسیــــــــــ که چند لحظه پیش به من شبــــــــــ بخــــــــــیر گفت !!!!

هه … چه اشتباهی …

.

.

.

.

بدون گریه زاری یا بغض و بی قراری

تا فهمیدم دو رویی از تو شدم فراری . . .

ادامه مطلب ...

اس ام اس احساسی آذر ۹۲| متن لاو آذر 92|مسیج و پیامک زیبا

با صداقت مینویسم من اسیر نازتم

گر بخواهی یا نخواهی نازنینم یادتم

.

.

.

سعی کن به خاطر کسی که دوستش داری، غرورت رو از دست بدی

ولی مواظب باش که بخاطر غرورت کسی رو که دوستش داری رو از دست ندی
ادامه مطلب ...