sms دلتنگی, اس ام اس جدید دلتنگی شهریور 93

من خـــــــــفه شدم از هوای خـــــیانت تو!!!
*******************
نتیجه زندگی,چیزهایی نیست که جمع میکنیم
بلکه,قلب هایی است که جذب میکنیم !!!
*******************
وقتی تند تند غر میزنی و سکوت میکنی بعد سرمو میارم بالا و تو فقط نگام میکنی…میگی…ای جونم قیافشو… بعد هر دو مون میخندیم …
همون لحظه س که تو دلم میگم: خدایا ازم نگیرش

الان چه بگم ک رفتی؟

  

*******************
مرا بی وفا خطاب میکنند اما ای کاش مگیفتند من بی وفای کدام با وفا بودم…؟!
**************************************
من خـــــــــفه شدم از هوای خـــــیانت تو!!!
*******************
نتیجه زندگی,چیزهایی نیست که جمع میکنیم
بلکه,قلب هایی است که جذب میکنیم !!!
*******************

وقتی تند تند غر میزنی و سکوت میکنی بعد سرمو میارم بالا و تو فقط نگام میکنی…میگی…ای جونم قیافشو… بعد هر دو مون میخندیم …
همون لحظه س که تو دلم میگم: خدایا ازم نگیرش
الان چه بگم ک رفتی؟
*******************
مرا بی وفا خطاب میکنند اما ای کاش مگیفتند من بی وفای کدام با وفا بودم…؟!
*******************
تنهایی من و تــــــــــو خیانت ب دوستت دارم هایی بود ک میگفتیم
*******************
قشنگ ترین کنسرت دنیا,صدای نفس نفس زدن تو در آغوشم بود
*******************
یکی “بهتر از من “پیدا کرد در حالیکه به صدتا بهتر از اون گفتم:یکی دارم”!!!
*******************
گفت دوستت دارم یه نگاش کردم دور لبشو پاک کرد خوشم فهمید گوه اضافی خورده
*******************
کاش میشد آدم ها رو مثل اسکناس جلو نور گرفت و واقعی ها شو تشخیص داد!!!
*******************
آدمها عوض نمیشن,فقط بعد از مدتی خود واقعیشونو نشون میدن!!!
*******************
زندگی کن و لبخند بزن به خاطر آنهایی که از نفست آرام میگیرند و به امید زنده هستند و با یادت خاطره میسازند
نمیدانم در زندگیت “بهترین”چگونه معنا میشود؟!
من همان بهترین را برایت ارزو میکنم….

*******************
یادت زیباست…
ببین اگه خودت بودی چه غوغایی میشد…
*******************
در عجبم….!!!
راننده نیستم….!!!
اما هر کس به من میرسد مسافر است…!!!


برچسب ها : sms دلتنگی, اس ام اس جدید دلتنگی شهریور 93, اس ام اسدلتنگی سری 1, اس دلتنگی, مسیج دلتنگی, پیامک دلتنگی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد