اس ام اس عاشقانه * پیامک عاشقانه

پیزی بلد نیستم که تو رو دلداری بدم

خدا به موقع میرسه

فقط به این معتقد هستم . . .



*

دوست داشتن مدل های مختلف داره  :

۱٫از ته دل !

۲٫ دیوانه وار !

۳٫بی نهایت !

۴٫ بد جور !

۵٫ناجور !

۶٫ بیشتر از جون !

ولی من همه جوره دوستت دارم !


*


*

ادامه مطلب ...

sms عاشقانه،اس ام اس عاشقانه

 دل تنگــــ ـــ ــی
تنها نصیب من بود
از تمام زیبایی هایت….
.
.
.
.

 دیدار شما آرزوی ماست !

(روابط عمومی چشمان بی قرار ! )

.
.
.
.
 زندگی مرا از سنگ ساخت
سنگی که میشود با آن ساختمان ساخت
ساختمانی که میشود از آن بالا
خودت را پرت کنی کف آسفالت خیابان
مردم از کنار جسدت رد شوند
و بگویند : چه ساختمان بلندی … !!
.
.
.
.
 تو خالی از آهنگ
من خالی از شعر
خانه خالی از ساز
دیگر چه داریم برای
باهم بودن …!!
.
.
.
.

تو  کور بودی
و من کر و لال…
من برایت دست تکان دادم
و تو مرا صدا زدی …
برای همین بود
که ما
هرگز بهم نرسیدیم …!!
.
۰
.
۰

 اونقدر غمم زیاده که دارم دق می کنم ، می گذرم از تو چشمات اینو ثابت می کنم

آخه چقدر غرورمو شکستی و دم نزدم ، صبرم دیگه تموم شده با اینکه عاشق توام .




گرچه یوسف را عزیز مصر با درهم خرید

من تو را با نقد جان و دل خریدارم عزیز .



هروقت بی حواس لبتو گاز گرفتی بدون یکی در حسرت بوسیدن لباته .



آرامش یعنی اینکه همیشه ته دلت مطمئن باشی که توی قلب کسی که

دوسش داری یه خونه گرم و راحت بدون همسایه داری .



با ارزش ترین چیز در زندگی دل آدم هاست اگه کسی بهت

سپردش امانت دارخوبی باش .




ادامه مطلب ...

جوک و اس ام اس جدید

زیبائی شما را به لوازم آرایشتان تبریک میگوئیم !!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

باراک اوباما هستم. برنده ی جایزه صلح نوبل از سال اول دبیرستان در آزمون های کانون شرکت میکردم.


***************************
اسمت واسه حج فوری در اومده.

زودتر به دفتر تهیه و ارسال چارپایان واسه ذبح عید قربان مراجعه کنالتماس دعا

سلام یه خبر خوش:خوشا به سعادتت

ادامه مطلب ...

اس ام اس سرکاری و خنده دار سری جدید

قبل از اینکه کسی درب دلتو بزنه

آیفون قلبت رو تصویری کن !

چون اگه بیاد تو و بشینه دیگه نمیشه بیرونش کرد !

مهمان حبیب خداست !

 

 


جیگرتو گاز گاز ! لپتو ماچ ماچ ! لبتو میک میک ! چشماتو آخ آخ !

دیوونتم وای وای !

به خودت نگیر بای بای !!!

 

راز عشق را در نگاهت باز کن / عشق من را در دلت آغاز کن

گر هوس کردی مرا در نزد خود / گوشی رو بردار و از ما یاد کن !

تفسیر : بابا من شارژ ندارم ! بفهم !

 

بچه: بابا من کی آنقدر بزرگ میشم که هر کاری دلم خواست بکنم؟

بابا: پسرم، تا حالا کسی اینقدر بزرگ نشده!

 


حیف نون می خواسته نماز بخونه، میگه:

الحمدلله رب العالمین… خدایا! سرتو درد نمیارم… ولاالضالین

 

بچه‌های دیروز آرزو داشتند خلبان بشن

‌ بچه‌های امروز شب‌ها کابوس خلبان شدن می‌بینن !!!

 


ادامه مطلب ...

جوک با مزه،جوک خانوادگی

لطیفه های کوتاه

غضنفر میره کولر بخره، یارو میگه کولر آبی میخوای؟ میگه: فرقی نمیکنه، قرمز بده.

...............................................

لطیفه های خانوادگی

روانشناسان ثابت کردند که مهمترین عامل طلاق ,ازدواج است!

....................................

لطیفه های کوتاه

به دو دلیل زنها فوتبالیست نمیشن:

1.عمرا 11 تا زن یجور لباس بپوشن

2.عمرا بازی بعدی همون لباس و بپوشن

.....................................

لطیفه های کوتاه

یارو زن ژاپنی می گیره هی نگاش میکنه و میگه:

اگه خوابت میاد برو بخواب.

............................................

لطیفه های کوتاه

به جوجه تیغی میگن: آرزوت چیه؟

اشک تو چشماش جم میشه میگه:...بغلم کنی!!!

....................................


ادامه مطلب ...

داستانک:تاثیر دعا

پولداری در کابل، در نزدیکی مسجد قلعه فتح الله رستورانی ساخت که در آن موسیقی بود و رقص، و به مشتریان مشروب هم سرویس می شد.


ملای مسجد هر روز موعظه می کرد و در پایان موعظه اش دعا می کرد تا خداوند صاحب رستوران را به قهر و غضب خود گرفتار کند و بلای آسمانی را بر این رستوران که اخلاق مردم را فاسد می سازد، وارد کند.
یک ماه از فعالیت رستوران نگذشته بود که رعد و برق و توفان شدید شد و یگانه جایی که خسارت دید، همین رستوران بود که دیگر به خاکستر تبدیل گردید.


ملای مسجد روز بعد با غرور و افتخار نخست حمد خدا را بجا آورد و بعد خراب شدن آن خانه فساد را به مردم تبریک گفت و علاوه کرد: اگر مومن از ته دل از خداوند چیزی بخواهد، از درگاه خدا ناامید نمی شود.

ادامه مطلب ...

داستان کوتاه:جذابیت

دختر دانش آموزی صورتی زشت داشت . دندان هایی نامتناسب با گونه هایش ، موهای کم پشت و رنگ چهره ای تیره . روز اولی که به مدرسه جدیدی آمد ، هیچ دختری حاضر نبود کنار او بنشیند . نقطه مقابل او دختر زیبارو و پولداری بود که مورد توجه همه قرار داشت . او در همان روز اول مقابل تازه وارد ایستاد و از او پرسید :

‘میدونی زشت ترین دختر این کلاسی ؟ ‘

یک دفعه کلاس از خنده ترکید …

بعضی ها هم اغراق آمیزتر می خندیدند . اما تازه وارد با نگاهی مملو از مهربانی و عشق در جوابش جمله ای گفت که موجب شد در همان روز اول، احترام ویژه ای در میان همه و از جمله من پیدا کند :

‘ اما بر عکس من ، تو بسیار زیبا و جذاب هستی . ‘

ادامه مطلب ...

بهترین و جدیدترین جوکها روز

غضنفر چند روز پشت سر هم می رفت گچ سوسک کش می خرید. مغازه دار ازش می پرسه چرا اینقدر گچ سوسک کش می خری؟ غضنفر می گه: آخه هرچی اینا رو پرت می کنم به سوسکها نمی خوره



نیروی انتظامی می‌ریزه خونه ترکه. ترکه با منقل می‌پره تو استخر میگه از اینجا به بعدش دیگه به شما ربطی نداره به نیروی دریایی مربوط میشه



خانم‌ها مثل موتور گازی هستند: پر سر و صدا، کم سرعت، کم طاقت
 



 جوک روز،جوک،جک روز،جک،جوک جدید،جک جدید،جدیدترین جوکها