smsشب چله- اس ام اس شب یلدا

محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی
روی گل شما به سرخی انار




شب یلدا شب بزم و سرور است / شبی طولانی و غمها بدور است
شباهنگام تا وقت سحرگاه / بساط خنده و شادی چه جوراست
یلدا مبارک

ادامه مطلب ...

مجموعه sms های زیبا و عاشقانه اذر ماه ۹۰

تو را من یاس و سنبل هم نگفتم / و حسنت را به بلبل هم نگفتم / تو زیباتر ز گلها بودی و من / به تو نازک تر از گل هم نگفتم .




کاش در دهکده ی عشق فراوانی بود / توی بازار صداقت کمی ارزانی بود / کاش اگر گاه کمی لطف به هم میکردیم / مختصر بود ولی ساده و پنهانی بود .

ادامه مطلب ...

اس ام اس های سلام و صبح بخیر جدید

سلام من

به غنچه ای که صبحدم ، به خنده باز می شود . . .

سلام آفتاب من صبح زیبات بخیر

آفتاب من اجازه میدن امروز من شروع بشه . . . !!!




سلام عزیز مهربون ما رو نمیبینی خوشی؟

امروزم دلبری و عاشق کشی . . .!؟

ادامه مطلب ...

اس ام اس ویژه تاسوعا و عاشورا (اس ام اس محرم)

محرم ماه الفت با جنون است / چراغ کوچه هایش بوی خون است

محرم حرمت خون است و خنجر / تلاطم می کند حنجر به حنجر . . .

.

.

.

باز محرم رسید، شدم چه حیران و مست

از این همه عاشقی، دوباره‎ام مست مست

باز محرم رسید، شهر سیه‎پوش توست

دل، نگران رنج خواهر مظلوم توست


ادامه مطلب ...

اس ام اس و پیامک مخصوص محرم۹۰

ای شده مجنون خدا السلام / شاهرگ خون خدا السلام

ای شده سرشار دلم از غمت / باز محرم شد و دل محرمت

هست نگاه نگران همه / سوی تو ای دسته گل فاطمه

ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تسلیت باد





همه جا زمزمه یا حسین و کربلاست / زمزمه ی ضجه های زینب و بچه هاست

خوشا به حال اونایی که دلهاشون تو بین الحرمین و کربلاست




ادامه مطلب ...

اس ام اس و پیامکهای روز بارانی

نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه میلغزد

ولی باران نمیدانند که من دریایی از دردم

به ظاهر گرچه میخندم ولی اندر سکوتی تلخ میگریم . . .





اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند . . .


ادامه مطلب ...

پیامک ماه محرم- اس ام اس محرم 90

عطری که از حوالی پرچم وزیده است / ما را به سمت مجلس آقا کشیده است
از صحن هر حسینیه تا صحن کربلا / صد کوچه بازکنید محرم رسیده است . . .





السلام ای وادی کرببلا / السلام ای سرزمین پر بلا
السلام ای جلوه گاه ذوالمنن / السلام ای کشته های بی کفن . . .
آغاز ماه عزاداری سالار شهیدان تسلیت


ادامه مطلب ...

اس ام اس پند آموز و جملات قصار و ناب فلسفی آذرماه۹۰

  در جهان قصه کوتاهی دیوار مخور / حسرت کاخ رفیق و زر بسیار مخور

گردش چرخ نگردد به مراد دل کس / غم بی مهری آن مردم بی عار مخور . . .

.

.

.

پیامک پند آموز

آدم یک “بودن” است

و انسان یک “شدن”  . . .

(دکتر شریعتی)


ادامه مطلب ...