مجموعه sms های زیبا و عاشقانه اذر ماه ۹۰

تو را من یاس و سنبل هم نگفتم / و حسنت را به بلبل هم نگفتم / تو زیباتر ز گلها بودی و من / به تو نازک تر از گل هم نگفتم .




کاش در دهکده ی عشق فراوانی بود / توی بازار صداقت کمی ارزانی بود / کاش اگر گاه کمی لطف به هم میکردیم / مختصر بود ولی ساده و پنهانی بود .




این روزها آب و هوای دلم آنقدر بارانیست ، که رختهای دلتنگیم را فرصتی برای خشک شدن نیست .





فروغ چشم پر آبم تو هستی / دلیل اینکه بیتابم تو هستی / اگرچه آدمی ناچیز هستم / خدا را شکر دنیایم تو هستی .





میگن اگه عزیزی جزئی از خاطرات خوب زندگیت شد برای بودنش ازش تشکر کن ، متشکرم که هستی !





تو را به رخ تمام شقایق ها میکشم و میگویم : تا گل من هست زندگی باید کرد !





چقدر بغض کردم ، کنارم نبودی / هزار بار دلم خواست ببارم نبودی / نبودی ببینی چقدر سوت و کورم / چقدر بیقرارم ، چقدر بی عبورم .





کوچه را دیدی به وقت شب چه تنها می شود ؟ / بی تو از آن کوچه هم تنهاترم !





من می بافم و تو می بافی ، من برای تو کلاه تا سرت را گرم کند ، تو برای من دروغ تا دلم را گرم کنی .




ببین این اسمش دله ! اگه قرار بود بفهمه فاصله یعنی چی ، اگه قرار بود بفهمه که نمیشه ، میشد مغز ، دل دیگه ، نمیفهمه !




برچسب ها: اس ام اس عاشقانه اذر ماه ۹۰, اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه, اس ام اس عشقولانه, اس ام اس بهمن, اس ام اس های 90, اس ام اس های عاشقانه زیبا و احساسی, اس ام اس های عاشقانه زیبا و جدید, اس ام اس و جملات عاشقانه جدید, اس ام اس و جملات عاشقانه زیبا و جدید, اس ام اس کم یاب, بهترین اس ام اس های عاشقانه و جالب جدید, بهترین اس ام اس های عشقولانه, عاشقانه ترین اس ام اس عشقولانه, متن عشقولانه زیبا,  مجموعه اس ام اس های عاشقانه, مجموعه کامل, مرکز اس ام اس ایران, مسیج جدید, پیامک امروز عاشقانه, پیامک عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد