بهترین پماد برطرف کردن لک های پوستی از صورت-صابون روغن شتر مرغ روشن کننده و ضدلک قوی

صابون حاوی روغن شترمرغ

ویتامینه، روشن کننده و ضد جوش. مناسب برای هر نوع پوست


دیگر نگران جوش و لک های روی پوست خود نباشید

ما به شما صابون حاوی روغن شتر مرغ رو پیشنهاد میکنیم

دارای مجوز از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

تحت نظارت شرک آلمانی Clivent-LAB

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 15.000 تـومان


خواص صابون روغن شترمرغ: صابون روغن شترمرغ با خواص شگفت انگیز ریز مولکولی خود قادر به باز کردن منافذ عمقی پوست است و نیز باعث پاکسازی سطح پوست می‌شود. صابون روغن شترمرغ به جهت دارا بودن اسیدهای چرب ضروری امگا ۳، ۶ و ۹، دارای خواص آنتی باکتریال، ضد التهابی و احیاء کنندگی پوست جدید و باعث از بین رفتن خشکی و خارش پوست می‌شود و همچنین موجب نرمی، لطافت و رطوبت رسانی و شفافیت پوست می‌گردد.

موارد مصرف: تنظیم کننده چربی پوست، رفع خشکی و خارش پوست. لایه بردار و پاکسـازی کننده قـوی پوست، از بین برنده جوش‌های سر سیـاه، جوش‌های زیر پوستی، کک و مک، روشن کننده و جوان سازی پوست.

 

نحوه مصرف: مصرف روزانـه جهت دست و صورت ۲ مرتبه در روز و بدن در هر بار استحمـام، حداقل زمان جهت پوست‌های خشک (دست و صورت) ۱ دقیقه و پوست‌های معمولی و چرب ۲ الی ۳ دقیقه و برای بدن ۵ دقیقـه کف صـابون بر روی پوست ‌مانده و سپس آبکشی نمایید.

فقط یک گام تا پوستی شاداب و روشن فاصله دارید

تاثیر فوق العاده این صابون را فقط با یک بار استفاده می بینید

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 15.000 تـومان


قیمت : 15,000  تومان

خرید پستی



 


تگهای این مطلب:کرم از بین برنده سیاهی ها جوش ها و لکه های پوستی,از بین بردن لک و کک و مک و جوش پوست صورت,از بین بردن لکه های پوست, کرم از بین بردن لکه ها,بهترین کرم برای از بین بردن جوش و لک صورت,بهترین و سریعترین روش برای از بین بردن لکه های صورت,ضد لک و آکنه،خرید کرم شترمرغ

اس ام اس ولنتاین-اس ام اس روز عشق

شب عشق است و هر کس دست یار خویش می بوسد،غریبم، بی کسم،من دست غم ،غم دست من بوسد،ولنتاین مبارک

———————————————————————-

اس ام اس ولنتاین-اس ام اس روز عشق-اس ام اس عاشقانه- اس ام اس های ولنتاین

Valentine’s Day Sms – sms valentine – اس ام اس valentine

———————————————————————-

همه به زخمشون دستمال میبندن اما من به زخمم دل بستم ! ولنتاین بر زخم زندگیم مبارک!!!!

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه و سرکاری امروز

چند ماهه توی قلبم خونه کردی و تا حالا کرایه خونه ندادی! اگه تا یک ماهه دیگه با صاحب خونه ازدواج نکنی حکم تخلیه میگیره واست

 

کار دنیا رو ببین! تپش قلبم شده مثل تبلیغ پفیلا! یکی واسه تو! یکی واسه من! دو تا واسه تو یکی واسه من!!!

 

الهی قربون اون دلت برم که مثل یخچال فقرا هیچی توش نیست

 

ادامه مطلب ...

جدید ترین و زیباترین اس ام اس های عاشقانه بهمن ماه ماه ۱۳۸۹

نیست در این گفته من سوسه ای / گر تو به من قرض دهی بوسه ای

بوسه ای دیگر سر آن مینهم / لحظه دیگر به تو پس میدهم !

.

.

.

من مست غم عشقم با خنده خمارم کن ، صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن . . .


ادامه مطلب ...

اس ام اس آشتی کردن-معذرت خواهی-دلتنگی- بخشیدن


گرچه سکوت بلندترین فریاد عالم است
ولی گوشم دیگر طاقت فریادهای تو را ندارد
کمی با من حرف بزن...





دلتنگ تو امروز شدم تا فردا...
فردا شد و باز هم تو گفتی فردا...
امروز دلم مانده و یه دنیا حرف...
یک هیچ به نفع دل تو تا فردا!!!


ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه-- پیامک عاشقانه -جملات عاشقانه


سودای دلم قسمت هر بی سر و پا نیست / خوش باش دلم یک لحظه از تو جدا نیست .
 



هر صبح که خورشید سر از خاک در آرد / دیوانه دلم ، حسرت دیدار تو دارد .
 



بی تو آغاز می کنم من روزهای زرد را / اشک و آه و ناله ها و درد را / می نویسم بی تو بودن های من پایانم است / بی تو حامل می شوم اندوه و اشک سرد را .
 

ادامه مطلب ...

اس ام اس رمانتیک جدید-اس ام اس عشق و عاشقی

بی تو در خلوت دل چشم به راهت دارم، چه کنم دست خودم نیست که دوستت دارم

 


بی گناهی کم گناهی نیست در دیوان عشق، یوسف از دامان پاک خود به زندان رفته است

 


لالالالالا بخواب دنیا خسیسه، واسه کمتر کسی خوب مینویسه، یکی لبهاش تو خوابم غرق خنده است، یکی چشماش تو خوابم خیسه خیسه

 



ادامه مطلب ...