اس ام اس عاشقانه و سرکاری امروز

چند ماهه توی قلبم خونه کردی و تا حالا کرایه خونه ندادی! اگه تا یک ماهه دیگه با صاحب خونه ازدواج نکنی حکم تخلیه میگیره واست

 

کار دنیا رو ببین! تپش قلبم شده مثل تبلیغ پفیلا! یکی واسه تو! یکی واسه من! دو تا واسه تو یکی واسه من!!!

 

الهی قربون اون دلت برم که مثل یخچال فقرا هیچی توش نیست

 


طبقه ی یک، طبقه ی دو، طبقه ی سه، طبقه ی چهار، طبقه ی پنج، با آسانسور قلبم بازی نکن اون تو گیر می افتی ها

 

عشق تویی عاشق منم، دریا تویی قایق منم / اگر دزدیدند قایقت را، غم مخور، سارق منم

 

میفرستم این پیامک را به دوست، ای پیامک صورت او را ببوس

 
 

سلام، سلام موش موشی / نیستی کجایی، کوشی؟ / دلم شده قلمبه / بله، تویی که توشی!

 



سلام. من یه بوس کوچولو هستم که گم شدم! میشه روی لبتون استراحت کنم؟



اس ام اس سرکاری عاشقانه - اس ام اس خنده دار عاشقانه - اس ام اس واسه سرکار گذاشتن عشقم - اس ام اس بامزه ی عاشقونه - اس ام اس معشوقانه ی جدید - اس ام اس های جدید و به روز عاشقانه - سایت اس ام اس عاشقانه - وبلاگ اس ام اس عاشقانه - بیا تو اس ام اس - دنیای اس ام اس عاشقانه - اس ام اس ابراز عشق - اس ام اس احساسی و حسی - اس ام اس محبت - اس ام اس بوسه - اس ام اس واسه دوستی - اس ام اس خداحافظی و رفتن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد