داروهای گیاهی ریزش مو-راههای جلوگیری از ریزش مو-محلول ضد ریزش مو کرکلند Kirkland

جلوگیری از ریزش مو ارثی-بهترین داروی گیاهی درمان ریزش مو

محلول ضد ریزش مو کرکلند انگلستان Kirkland

 

محلول ضد ریزش مو  کرکلند Kirkland

 کاربرد این محصول: چلوگیری از ریزش موی وراثتی، پرپشت کننده موی سر


روش خرید این محصول: نقدی و پستی و ...

ماینوکسیدیل عنصر کلیدی بسیاری از متداول برای رشد مو است و ثابت شده است که بسیار موثر است .محلول ماینوکسیدیل کرکلند به عنوان یکی از محلول های معتبر و معروف در زمینه پیش گیری و درمان ریزش مو در جهان شناخته شده است. اصلی ترین ویژگی این محصول مقرون به صرفه تر بودن آن در مقایسه با برندهای دیگر و در عین حال حفظ کارآمدی و خواص درمانی آن می باشد. استفاده از این محصول بسیار راحت است و جذب آن با سرعت بالایی اتفاق می افتد. علاوه بر این هیچ گونه اثرات جانبی مانند چربی بیش از حد موها و یا خشکی و خارش پوست سر پس از استفاده از آن مشاهده نشده است.

انجمن بین المللی جراحی و ترمیم مو نتایج تحقیق اخیر خود را در مورد حدود 700 بیماری که از ریزش موی تدریجی رنج می بردند منتشر نموده است که طبق این تحقیقات، حدود 14% از بیماران پس از یک ماه استفاده از محلول کرکلند 5%، حدود 53% پس از مصرف دوماهه و مابقی پس از حدود 3 ماه از مصرف این محلول تغییرات قابل توجهی را در رویش و افزایش ضخامت موهای خود مشاهده نمودند.

روش مصرف: مانند سایر محلول های ماینوکسیدیل، توصیه می شود در روز 2 نوبت از محلول ماینوکسیدیل کرکلند در صبح و شب و هربار به میزان 1 میلی لیتر روی قسمت فوقانی سر و نواحی ریزش مو استفاده شود. این محلول به سرعت خشک شده و جذب پوست می گردد، لذا لازم است از تماس آن با سایر قسمت های بدن تا حد امکان جلوگیری شود. همچنین لازم است پس از مصرف دست ها با آب و صابون به خوبی شستشو شوند.
   

برخی از مزایا و قابلیتهای این محصول

جلوگیری از ریزش موی ارثی در حداقل بازه زمانی
دارای مواد موثر جهت افزایش جذب ماینوکسیدیل
فاقد اثرات جانبی مانند چرب شدن موها و خارش و حساسیت
جذب سریع مواد موثر روی پوست و در ریشه موها
قیمت مناسب تر به نسبت حجم در قیاس با سایر محلول های مشابه
پر فروش ترین محصول ضد ریزش مو در اروپا
دارای تاییدیه انجمن بین المللی جراحان پوست و مو (FDA)
تخفیف ویژه در صورت خرید بسته 6 تایی
کشور تولید کننده انگلستان


   









تگهای این مطلب: دارویی برای پرپشت کردن موی سر-داروی رشد موی سر- ضخیم کننده موهای نازک و رویش مجدد موهای ریخته شده-موادهایی برای پرپشت شدن و درمان طاسی مو ورویش مجددمو-درمان سریع و قطعی ریزش مو با مواد و داروهای گیاهی -جلوگیری کامل از ریزش مو-داروی صددرصد تضمینی و قطعی رفع ریزش موی سر



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد