اس ام اس های بامعنی فلسفی معنادار دیماه ۹۱

بخندیم اما سرمایه ی خنده هایمان اشک های دیگران نباشد !


.

.

.

اسیر” گذر زمان نباش …

“اثر” گذار باش …


ادامه مطلب ...

پندها و جملات حکیمانه از انـسان های عـادی برای زندگی بهتر


• خوشبختی یعنی بدست آوردن یک زندگی و تقسیم آن با دیگران!
.

.

.
• برای زندگی کردن دو راه وجود دارد. یکی اینکه گویی هیچ معجزه ای وجود ندارد و دیگری اینکه گویی همه چیز یک معجزه است.


ادامه مطلب ...

پیام کوتاه جدید خنده دار دی91,پیامک خنده دار, اس ام اس بمب خنده

یکی از سرگرمی های ما این بود که شمع رو خاموش کنیم

بعدش سعی کنیم از طریق دود شمع دوباره روشنش کنیم !

.


.

.

خدایا،پس کی این جوراب سوراخ مد میشه ما راحت شیم !

ادامه مطلب ...

داستان کوتاه ارزش پدر

پدر دستشو میندازه دوره گردنه پسرش میگه پسرم من شیرم یا تو؟
پسر میگه : من..!
پدر میگه : پسرم من شیرم یا تو؟!
پسر میگه : بازم من شیرم…
پدر عصبی مشه دستشو از رو شونه پسرش بر میداره میگه : من شیرم یا تو!؟

ادامه مطلب ...

جوک و اس ام اس های طنز آخر آذر91|طنز نوشته‌های کوتاه جدید

رفتم تو کوه داد زدم .. یعنی از من خوشگل تر وجود نداره ؟
صدا اومد نداره نداره نداره ... هچی دیگه مطمئن شدم برگشتم !

.

.

.

عطسه گرامی، یا بیا یا برو!
هیچ خبرداری که وقتی اون وسط گیر میکنی، قیافه آدم عین منگول ها میشه...؟؟
ادامه مطلب ...

اس ام اس بی قراری و بی تابی دی91|جمله های عاشقانه بی قراری

زندگی !
کلاهت را بـه هوا بیانداز . . .
که من دگر جان بازی کردن ندارم !
تو بردی . . .
.

.

.
رنگ آرزوهایم این روزها خیلی پریده
تو اگر دستت به آسمانش رسید
چند تکه ابر نقاشی کن
تا دل من به ابرها خوش باشد… !


ادامه مطلب ...

اس ام اس و پیامک های تبریک شب یلدا – آذر ۹۱

تو میری و من فقط نگاهت می کنم ، تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم ، بی تو یک عمر
فرصت برای گریستن دارم ، اما برای دیدن تو همین یک لحظه باقیست ،
تا یلدایی دیگر انتظارت را خواهم کشید . . .

.

.

.

میان دوستـــان افتاده ای تک / رخت هندونه ،زلفت عین پشمک!
برایت می زنم اینک پیامک / شب یلدای تو ای گــــــل! مبارک!


ادامه مطلب ...

اس ام اس های عارفانه-جملات زیبا و خواندنی آذرماه1391

حتی لاک پشت ها هم هنگامی که بدانند به کجا می روند، زودتر از خرگوش ها به مقصد می رسند.
.

.

.
اندیشه و سخن ریش سفیدان برآیند بردباری ، مردمداری و سرد و گرم چشیدگی روزگار است . اُرد بزرگ


ادامه مطلب ...