اس ام اس تولدت مبارک آذر 92، اس تولد آذر 92، پیامک تبریک تولد آذر 92

تولدت بهانه ای شد تا این فصل را بیشتر دوست بدارم…

زیرا فصل خوشحالی فرشتگان ، تولد توست. از طرف دوستدار تو و ارزوهای تو…

.

.

.

یک سال بزرگتر شدی ، هنوز آدم نشدی تو ؟!!

تا کـــی میخوای فرشتـــه بمونی هاااا !

سالروز زمینی شدنت مبارک
 
 .

.

.

مهربانم !

یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد

بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد

و خداوند شب و روز و تمام لحظات

با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد

تولدت مبارک !

.

.

.

امید سالهای از دست رفته ام ، امید روزهای بی کسی ام ، تولدت هر سال بی تو آغازی است برای عاشق تر

ماندنم ؛ بی تو اما در دلم با تو بودن را جشن میگیرم و ساده میگویم حس بودن دوباره ات مبارک !

.

.

.
میلادت ای دوست مبارک باشد / پیوسته دلت شاد سعادت باشد

هر سبزۀ سبز رنگ بهارت باشد / راهـت سپید راه عــدالـت باشد

چـــشـــم شــادی نگارت باشد / ایــــــزد پـشـت و پـناهت باشد

میلادت ای دوست مبارک باشد / دلـشاد ازین اهل جماعت باشد . . .

.

.

.

زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست . . .

سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک یگویم !

.

.

.

روز تولد تو روز نگاه باران

بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان

روز تولد تو گویی پر از خیال است

یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است . . .

 
.

.

.

در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است در دل من اما فقط آرزوی توست

تولدت مبارک . . .

.

.

.

روز تولد تو و گرچه نه یم کنار تو

مبارک ای عزیز جان تولد و بهار تو

در این دیار نازنین ، که یاسمن شکفته است

شکفته باد نرگس جمال نوربار تو . . .

.

.

.

میلادت ای عزیز تر از جـان خجسته باد

در مقـدمت غزل به ترنم ، نشسته باد

تولد تو مبارک ، بروی تو

دروازه های غم به چنین روز بسته باد …

.

.

.

تو هیچی کم نداری ؛ برای همه چیز من بودن

تولدت مبارک …

.

.

.

تولدت مبارک

ای گل گلدون من

هزار سال زنده باشی

بسته به تو جون من

این هدیه تولد

پیشکش چشمای تو

نازگل زیبای من

چشام زیر پای تو

.

.

.

امروز روز توست ، روز میلادت

دنیا تبسم کرده است امروز با یادت

امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست

چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست

تولدت مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد