اس ام اس عشقولانه اذر 90، اس ام اس عاشقانه

سوختن قصه ی شمع است ولی قسمت ماست / شاید این قصه ی تنهایی ما کار خداست
آنقدر سوخته ام با همه بی تقصیری / که جهنم نگزارد به تنم تاثیری





تو رفته ای که بی من,تنها سفر کنی / من مانده ام که بی تو,شبها سحر کنم
تو رفته ای که عشق من از سر بدر کنی / من مانده ام که عشق تو را تاج سر کنم




سلامتی اونی که با این که در مورد هزار تا چیز صحبت میکنه

ولی تو فکرش فقط یه چیزه
“عشقش”





خون می چکد از تیغ نگاهی که تو داری / فریاد از آن چشم سیاهی که تو داری
هرچند گلی نیست به خوش چشمی نرگس / در خواب ندیده است نگاهی که تو داری





گاه این نازک دلم ، یاد رویت میکند / گاه با دیدار گل ، یاد بویت میکند
گاه با دلواپسی ، در کنار پنجره / از هزاران قاصدک پرس و جویت میکند





درمسلک ما معنی پروازچنین است.. بابال شکسته به هوای تو‎ ‎پریدن..





فال حافظ زدنت از پی دلتنگی کیست؟ / ماکه هر لحظه به یادتو و دلتنگ توییم
هر ستاره یه نشان از غم و دلتنگی من / آسمان را بفرستم که بدانی همه جا یاد توام.





جهان بى دوستان زندان جان است / صفاى زندگى با دوستان است





در رویاهایت جایی برایم باز کن ،
جایی که عشق را بشود مثل بازی های کودکی باور کرد ،
خسته شدم از بی جایی





گاه این نازک دلم یاد رویت میکند / گاه با دیدار گل یاد بویت میکند
 گاه با دلواپسی درکنار پنجره / از هزاران قاصدک پرس و جویت میکند.





خون میچکد از تیغ نگاهی که تو داری ، فریاد از آن چشم سیاهی که تو داری
 هرچند قلمی نیست به خوش چشمی نرگس ، در خواب ندیده است نگاهی که تو داری.






هر لحظه بهانه ی تورا میگیرم / هر ثانیه با نبودنت درگیرم
 حتی تواگر بخاطرم تب نکنی / من یکطرفه برای تو میمیرم!





دلم که تنگ میشودنظربه ماه میکنم / درون ماه نیمه شب تورانگاه میکنم
به توکه فکرمیکنم حواس پرت میشوم / شبانه روزیکسره ,‎ ‎من اشتباه میکنم





برچسب ها: اس ام اس، اس ام اس جدید، اس ام اس اذر 90، اس ام اس جدید اذر 90، اس ام اس باحال اذر 90، اس ام اس عشقولانه اذر 90، اس ام اس عاشقانه اذر 90، اس ام اس اذر 1390،


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد