sms روز مادر-دوبیتی های تبریک روز مادر

تمام عالم امکان فدایت ای مادر / تمام عمر میکنم دعایت ای مادر
تمام روزی من از دعای خیر تو بود / و حاضرم که دهم جان برایت ای مادر
.

.


.


کیست مادر ؟ نقشه ایجاد ما / کیست مادر ؟ بانی بنیاد ما
قلب او سرچشمه امید هاست / سینه او مشرق خورشیدهاست

.

.


.


الهی من بمیرم جایِ مادر / به چشمانم بمالم پایِ مادر
بیاد لای لایِ بچگی ها / منم با هی هیِ هیهای مادر
.

.


.


زنم از دیده بر دل روی مادر / منم مست کمان ابروی مادر
گل از خجلت نقابی بر رخش زد / چو آمد عطر مشکین بوی مادر
.

.


.


بعد از خدا ، خدای دل و جان من توئی / من ، بنده ای که بار گنه می کشم به دوش
تو، آن فرشته ای که زمهرت سرشته اند / چشم از گناهکاری فرزند خود بپوش
.

.


.


ای مادر مقدس و ای مهربان من / ای روشنی قلب من و دیده گان من
عشق و صفا و مهرومحبت نشان تست / ای پرتو امید به دل ناتوان من
.

.


.


خدا از خاک عشق تو رو سرشته / فرستاده از آسمون فرشته
تا در آغوش امن خود بگیرم / که این یک ذره جا مثل بهشته
.

.


.


تا دیده ام به روی جهان باز شد ، زشوق / لبخند مهربان تو جا در تنم دمید
فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو / دست نوازش تو به فریاد من رسید
.

.


.


سایه لطف خدایی مادر / معنی عشق و وفایی مادر
شعر من درخور تفسیرت نیست / اوج مهری و صفایی مادر
.

.


.


مادر ای والاترین رویا ی عشق / مادر ای دلوا پس فردای عشق
مادر ای غمخوار بی همتا ی من / اولین و آخرین معنای عشق
.

.


.


هر لحظه در برابر من اشک ریختی / از چشم پر ملال تو خواندم شکایتی
بیچاره من ، که به همه ی اشکهای تو / هرگز نداشت راه گناهم نهایتی
.

.


.


قسم بر اولین واژه ی هستی / که عشق ودین ومظهرم تو هستی
قسم بر دیدگانت شمع روشن / که هستی – گلی سرور به گلشن
.

.


.


مادر نمای قدرت دنیای خلقت است / مادر به ما ز ایزد یکتا فصیلت است
فردوس را به زیر قدم هایش مانده رب / کو را مقام ، بعد خدا در عبادت است
.

.


.


بوی بهشت می دهد دست دعای مادرم / سجده پس از خدا برم بر کف پای مادرم
اتش پاک عشق را دامن شوق می زند / در دل خام-سوز من حمد و نثای مادرم
.

.


.


تو گوهری که در کف طفلی فتاده ای / من، ساده لوح کودک گوهر ندیده ام
گاهی بسنگ جهل ، گهر را شکسته ام / گاهی بدست خشم بخاکش کشیده ام
.

.


.


اى مادر عزیز که جان داده اى مرا / سهل است اگر که جان دهم اکنون براى تو
گر جان خویش هم ز برایت فدا کنم / کاری بزرگ نیست ، که باشد سزای تو






برچسب ها : 23 اردیبهشت 91 روز مادر sms روز مادر www.takpayamak.com اس ام اس 23 اردیبهشت اس ام اس 91 اس ام اس تبریک روز مادر اس ام اس شعر تبریک روز مادر تبریک روز مادر تک پیامک . کام دوبیتی دوبیتی برای مادر دوبیتی روز مادر دوربیتی تبریک روز مادر روز مادر روز مادر 91 روز مادر 92 سایت اس ام اس شعر شعر برای مادر شعر تبریک روز مادر شعر روز مادر شعر کوتاه تبریک روز مادر مادر پیامک روز مادر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد