اس ام اس خنده دار(جدید)-smsخنده دار اردیبهشت ماه91

با آرامشم اعتماد پشه رو جلب کردم و بعد کشتمش ...
 از این دورویی خودم بیزارم!!
.

.


.

 به خدا سوگند...
 اگر " لیوان شیشه ای " را در دست راستم  
و " لیوان یک بار مصرف " را در دست چپم بگذارند...
 باز در یخچال را باز می کنم و با شیشه آب می خورم!!

.

.


.


  اگه تو ماشینی و می بینی پسره با دوست دخترش وایستاده کنار خیابون...
کنار پاش ترمز بزن و داد بزن بگو ( دیگه نبینم به من زنگ بزنیا... )  
بعد هم گازشو بگیر و برو
ثابت شده این کار خیلی حال میده
.

.


.


یادتونه سر کلاس تخته پاک کن رو خیس میکردیم میکشیدیم رو تخته  
فکر میکردیم خیلی تمیز شد  
بعد که تخته خشک میشد میدیدم چه گندی زدیم...!

الان همین حس رو نسبت به زندگی دارم
.

.


.


  خدایا میگم، شما که که با یه سکه پنجاه تومنی، دفع هفتاد بَلا می کنی...  
چقدر بدیم کلا بی خیال شی ؟!
.

.


.



  خدایا ردیم از خوشحالی و زندگی مرفه!!
 دو دقیقه روی بقیه ی کشورها تمرکز کن!!!
.

.


.



میازار موری که دانه کش است!
سدر مورد مورچه ای که دانه همراه اش نیست فتوایی صادر نشده!
می توانید بیازارید...
.

.


.


 گاهی باید دست از سرش برداری ...
و بجاش از پات ،
برای شوت کردنش استفاده کنی ... !
.

.


.


 خدایا به هر که دوست میداری بیاموز که اس ام اس 10 تومان بیشتر نیست
و به هر که بیشتر دوست میداری بیاموز
 که ارزش یک دوست بیش از 10 تومان است !
.

.


.


این سوال مدتیه ذهنم رو به خودش مشغول کرده:
این عربها "چ" ندارن، چه طوری عطسه می‌کنن؟
.

.


.


 
کاش میشد هر شب از خودمون 1 سی سی خون بگیریم
بریزیم تو یه نعلبکی بذاریم کنار تخت!
که این پشه ها بشینن عین بچۀ آدم بخورن دست از سر ما بردارن!!
.

.


.

 
چند روز پیش به مادر بزرگم گفتم  بیا بریم فیس بوک یه کم حال کنیم .
 گفت:من پام درد میکنه خودت برو .
امشب به بابا بزرگم میگم : اقا به مادر میگم نمیاد بریم فسک بوک عشقو حال کنیم.
 میگه برو ماشینو روشن کن خودم باهات میام!!
.

.


.


    به سلامتیه دکتر شریعتی که هر چی جمله ی خفنه تو دنیا خودش گفت
 و رفت و واسه ما چیزی نذاشت
هر مطلبی به ذهنم خطور میکنه میبینم قبل من دکتر این جمله رو گفتن
.

.


.


 
    یا گوشی هیـــچوقت گم نمیـــشه
یا اگه بشه حـــــــتما روی سایلنته!!!
.

.


.


   یه مدته خونه بیکارم تا لنگ ظهر میخوابم !
 امروز حدودای 12.30 مامانم اومده بیدارم کرده  
 میگه پسرم این پهلو اون پهلو شو اقلا زخم بستر نگیری !!!
.

.


.


 
  هر چی بیشتر این ماهواره رو زیر و رو می کنم
 بیشتر به این نتیجه میرسم که:
مدیونم اگه یه آلبوم ندم بیرون!!!
.

.


.



  یه گدا رو می شناسم که هر چی خیابون شلوغ تر باشه  
این فلج تر میشه!
.

.


.


 
  دلم میخواد راننده ماشین پلیس بشم
بلندگو بگیرم دستم بگم :
راننده پژو حرکت کن!
 مگان!! سرت رو بنداز پایین ! مگه خودت خواهر مادر نداری !؟
 ماکسیمای مشکی ؟ شیطون دخترای قشنگی سوار کردی!؟
 206 صندوق دار آهنگت خیلی قدیمیه...عوضش کن... !؟

 ...بنز مشکی ... بنننننننز ... فخر می فروشی ?!! بزن بغل !






اس ام اس خنده دار جدید/اس خنده دار جدید/اس ام اس جدید خنده دار/اس ام اس خنده دار (جدید)/گلچین بهترین اس ام اس ها/اس ام اس های خنده دار/اس ام اس جدید خنده دار
نظرات 3 + ارسال نظر

سلام قشنگ بود

hatam 1391/10/07 ساعت 21:57

damet garm

ممنون کلی خندیدم 1391/11/01 ساعت 18:27

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد