smsمذهبی|اس ام اس زیبا در مورد خداوند خرداد ۹۱

الهی من اسیر جهان بودم / عقوبت کن چو نافرمان بودم
خداوندا بسوزانم بسوزان / اگر فرمانبر شیطان بودم . . .
.

.

.


ای تیر غمت را دل عشاق نشانه / خلقی به تو مشغول و تو غایب ز میانه
حاجی بره کعبه و من طالب دیدار / او خانه همی جوید و من صاحب خانه . . .
(خیالی هروی)


.

.

.


ستایش کنم ایزد پاک را / که گویا و بینا کند خاک را
به موری دهد مالش نره شیر / کند پشه بر پیل جنگی دلیر
جهان را بلندی و پستی تویی / ندانم چه ای آنچه هستی تویی . . .

.

.

.


کسی که در برابر خداوند زانو می زند
می تواند در برابر هر کسی ایستادگی کند . . .
.

.

.


خواهی اگر بجویی ، یک لحظه ای مجویش
خواهی اگر بدانی ، یک لحظه ای مدانش . . .
(ملا محسن فیض)
.

.

.

ذرات ، این نشان موجود
که او است آن خدای یگانه که هستی هر هستی بهستی او است . . .
.

.

.

کیست آن پرده نشین کاینهمه افسانه از اوست
خویش از او ، دوست از او ، دشمن و بیگانه از اوست
به یکی داده خرد بر دگری داده جنون
دانش عاقل از او ، غفلت دیوانه از اوست

.

.

.


خدایا آرزوهایی که در آینده مشکل ساز میشه رو بر آورده نکن
هر چند دلخور بشیم . . .
.

.

.


کی رفته ای ز دل که تمنا کنم تورا / کی بوده ای نهفته که پیدا کنم تورا
غایب نگشته ی که شوم طالب حضور / پنهان نگشته ای که هویدا کنم تو را . . .
(فروغی)

.

.

.


ز اخلاص، ایمان پذیرد کمال / بود نیّت پاک، دین را جمال‏
به اکسیر اخلاص، قلب وجود / طلا گردد اندر رکوع و سجود . . .




برچسب ها: اس ام اس خداوند, اس ام اس زیبا در مورد خداوند خرداد ۹۱, اس ام اس مذهبی,  پیامک خداوند خرداد 91, گلچین اس ام اس


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد