اس ام اس لاو, اس ام اس عاشقانه جدید خردادماه1391

زندگی شبیه شعریست
قافیه هایش با من ،  ” تو ” فقط همیشه ردیف باش !
.

.

.

گل اگر چشم خودش باز کند خواهد مرد / ماه در اوج غرورش به زمین خواهد خورد
چون به زیبایی تو حسرت ، عالم خوردند / برق چشمان تو روح از تنشان خواهد برد . . .


.

.

.

انسانهای خوب همانند گلهای قالی اند
نه انتظار باران را دارند و نه دلهره ی چیده شدن ، دائمی اند !
.

.

.

دیـگـــر نه اشـکـــهایــم را خــواهـی دیــد
نه التـــمـاس هـــایم را
و نه احســـاســاتِ ایــن دلِ لـعـنـتـی را…
به جـــایِ آن احســـاسی که کُـــشـتـی
درخـتـی از غــــرور کـاشـتم…
.

.

.

دلی که شکستی را گچ چاره نکرد ، گل گرفتمش . . .

.

.

.


 دلتنگی هامو به بند میکشم شاید روزی لایق گریبانت بشه
.

.

.

 به یادت آرزو کردم که چشمانت اگر تر شد به شوق آرزو باشد نه تکرار غم دیروز
.

.

.

 به قلبم گفتم بهترین روز چ روزی است گفت روزی که عزیزی یادم کن .
.

.

.

روی تو حسلب دیگه ای باز کرده بودم !ناراحت نشو ولی تازه فهمیدم همه راست میگن که تو یه آدم دو رویی هستی !یک روت ماه ویه رویه دیگه ات گل! یکی از یکی قشنگتر
.

.

.

 کاش تکه ابری میشد دلم و از باران مهربانی میبارید، تمام مهربانیم تقدیم تو باد


.

.

 تا تویی در خاطرم با دیگران بیگانه ام ،با خیالت هم نشین با دوریت دیوانه ام .
.

.

.

سر زمین حقیقی من قلب کسی است که دوستش دارم حتی در سرزمین دور

.

.

.

اگر روزی یکی از تارهای ساز زندگیت پاره شد.آهنگ زندگیت رو طوری بنواز که هیچ کس نفهمه به تو چی گذشت
.

.

.

 باران برای کسی تکراری نمیشود و.هروقت بیاید دوست داشتنی ست و تو آن بارانی .




برچسب‌ها: اس ام اس, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عشقولانه, اس ام اس عاشقی, اس ام اس, اس ام اس جدید, گلچین اس ام اس عاشقانه 1391, سری جدید اس ام اس عاشقانه 1391, اس ام اس عاشقان

نظرات 1 + ارسال نظر
یک نفر 1391/04/03 ساعت 11:12 http://myscrip.blogfa.com

مرسی پیامات خیلی بدردبخوربود
راستش داشتم دنبال اس خوشگل واسه عشقم میگشتم پیداکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد