اس ام اس عاشقانه دلتنگی اسفند91

آهای رقیب بی رحم عشق منو ربودی / آخه یار بی وفا به یاد من نبودی
حالا داری به عشقت زندگیتو می سازی / غافل از این که اینجا قلبی شکستی
...

.

.

رد پای زرد پاییز / باز میون لحظه هامه

قطره های سرد بارون /  دوباره رو گونه هامه

ابرای سیاه غصه / آسمونمو پوشونده
دیگه خورشیدی ندارم / داغ تو اونم سوزونده


.

.

.


سخته یه عمر عاشقی / حاصل نداشته باشه
اون که همه کست بود / تنهات گذاشته باشه
.

.

.


چه گویمت که چه از دست یار می گذرد ؟ بمن هر آنچه که از روزگار می گذرد ؟
ز یار شکوه کنم یا ز روزگار ، چه ها ؟ ز یار بر من از روزگار می گذرد
.

.

.


ذهن را درگیر با عشقی خیالی کرد و رفت / جمله های واضح دل را سوالی کرد و رفت
چون رمیدن های آهو ناز کردن های او/ چشم و دستان مرا حالی به حالی کرد و رفت
.

.

.


در کنج دلم عشق کسی خانه ندارد / کس جای در این منزل ویرانه ندارد
دل را به کف هر که دهم باز پس آرد / کس تاب نگهداری دیوانه ندارد

.

.

.

دلم سبک نشد ازت دلم هنوز می خواد بیای
حتی با این که می دونم شاید دیگه منو نخوای
بزار که راحتت کنم از توی رویات نمیرم
می خوام کنار پنجره به یادت آروم بمیرم
.

.

.

دلم در حلقه ی غم ها نشسته / زبانم بسته و سازم شکسته
وجودم پر ز شعر عاشقانه ست / تو را می خواهم و این ها بهانه ست
.

.

.


دلم گرفته دوباره هوای تورو داره / چشمای خیسم واسه دیدنت بی قراره
این راه دورم خبر از دل من که نداره / آروم ندارم یه نشونه می خوام واسه قلبم
.

.

.

بد جوری بهم میریزه من و گاهی اتفاقی / تو اگه نباشی از من نمیمونه چیزی باقی
میدونی که دست من نیست بازیهای سرنوشته / رو قشنگا خط کشیده زشتارو واسم نوشته
.

.

.


تو که چشمای قسنگت خونه صد تا ستارس / تو که لبخند طلاییت واسه من عمر دوبارس
بیا و مثل گذشته جز به من به همه شک کن /  من بدون تو میمیرم بیا و به من کمک کن




برچسب‌ها: smsعاشقانه, اس ام اس احساسی عاشقان, اس ام اس با حال عاشقانه, اس ام اس دلتنگی عاشقانه, اس ام اس زیبا عاشقانه, اس ام اس شاد عاشقانه, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عاشقانه احساسی, اس ام اس عاشقانه با حال, اس ام اس عاشقانه جدید, اس ام اس عاشقانه دلتنگی, اس ام اس عاشقانه زیبا, اس ام اس عاشقانه غمگین, اس ام اس عشقی, اس ام اس غمگین عاشقانه, اس عاشقانه, اس عاشقانه جدید, پیامک احساسی عاشقانه, پیامک با حال جدید, پیامک با حال عاشقانه, پیامک تبریک عاشقانه, پیامک جدید عاشقانه, پیامک زیبا عاشقانه, پیامک شاد عاشقانه, پیامک عاشقانه, پیامک عاشقانه با حال, پیامک عاشقانه جدید, پیامک عاشقانه دلتنگی, پیامک عاشقانه دلتنگی, پیامک عاشقانه زیبا, پیامک عاشقانه غمگین, پیامک عشقی, پیامک غمگین عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد