پیامک دلتنگی بهمن ۹۱ | اس ام اس قشنگ دلتنگی

سوهان می کشم قصه ی دلتنگی هایم را تا هموار سازم جاده های آمدنت را …
.

.

.
دلم واسه اون روزایی تنگ شده که کسی رو دوست نداشتم ، چه خوب بود اون بی خیالی ها …

.

.

.
اگه همه آدمهای دنیا کنارت باشن ، همیشه دلتنگ کسی میشی که نمیتونی کنارش باشی …
.

.

.
بیا قراری بگذاریم
دلتنگ که شدیم با باد و آسمان مهربان باشیم !
آن دو از ما دلتنگ ترند …
.

.

.
هیچ پروازی به خاطر دلتنگی مسافرش لغو نمیشود …
.

.

اس ام اس دلتنگی

.

گاهی دلم برای خودم تنگ میشود
گاهی دلم برای باورهای گذشته ام تنگ میشود
گاهی دلم برای پاکی های کودکانه ی قلبم میگیرد
گاهی آرزو میکنم ای کاش دلی نبود تا تنگ شود
تا خسته شود
تا بشکند …
.

.

.
روزهای سختی رو میگذرونم !!!
وقتی که نیستی همه چیز تنگ میشود
نفسم
دنیایم
دلم !
.

.

.
دلتنگی همیشه همراهم می آید ، مثل سایه بی ردپا …
.

.

اس ام اس دلتنگی

.

.
دلتنگی یعنی شبی با خاطراتت بهش فکر کنی ، بعد شیرینی یه لبخند بیاد رو لبت و بعد چند لحظه شوری اشکهای لعنتی …
.

.

.
چه سر به راه است …
دلتنگی را میگویم !
از گوشه ی دلم جُم نمیخورد …
.

.

.
امروز دوبار دلتنگ شدم ! یک بار برای تو و یک بار برای تو !!!
اول برای نداشتنت ، دوم برای نداشتنم …
دوستت دارم و نداری ام !
می روم و میدانم که تو زودتر رفته ای …
.

.

اس ام اس دلتنگی

.

.
دلتنگی خیابان شلوغی است که تو در میانه اش ایستاده باشی
ببینی می آیند
ببینی می روند
و تو همچنان ایستاده باشی !
.

.

.
صف می کشند دلتنگی های من چو دانه های تسبیـح به نخ کشیده شده …
چقدر بگردانم دانه ها را تا تو بیایی ؟
.

.

.
دلتنگ بودنی شده ام که دیگر نیست …
.

.

اس ام اس دلتنگی

.

.
آسمان به آسمان …
کوچه به کوچه …
رویا به رویا …
هر جایی که می نگرم با منی اما دلم برایت تنگ می شود !!!
.

.

.
تو را به خدا سپردم
خودم را به دلتنگی هام
خدا خودش می داند چطور مواظب تو باشد …
دلتنگی هایم هم خوب بلدند چطور تو را هی به یاد من بیاورند !!!




برچسب ها : payamak deltangi, sms deltangi, sms deltangi 91, sms دلتنگی 91, sms دلتنگی بهمن 91, اس ام اس دلتنگ بودن, اس ام اس دلتنگ شدن, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دلتنگی بهمن 91, اس ام اس عاشقانه دلتنگی, پیامک دلتنگی, پیامک دلتنگی بهمن ماه 91

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد