اس ام اس بی قراری و بی تابی دی91|جمله های عاشقانه بی قراری

زندگی !
کلاهت را بـه هوا بیانداز . . .
که من دگر جان بازی کردن ندارم !
تو بردی . . .
.

.

.
رنگ آرزوهایم این روزها خیلی پریده
تو اگر دستت به آسمانش رسید
چند تکه ابر نقاشی کن
تا دل من به ابرها خوش باشد… !



.

.

.
این روزهــا آدم ها ،
از هیچ دری برای بستن به روی یکدیگر دریغ نمی کنند . . .
.

.

.
روحم میخواهد برود یک گوشه بنشیند ،
پشتش را بکند به دنیا ،
پاهایش را بغل کند و بلند بگوید :
من دیگر بازی نمیکنم . . .
.

.

.
سخت است در خوش گذرانی هایت هم افکارت آزارت دهند،
و طعم زهر مار به خود بگیرد لحظات شادت . . .
.

.

.
دیگر حالی نمی ماند وقتی گذشته ات با آینده تبانی کرده باشد …
.

.

.
صفحه های تقویم مرا یاد گذر زمان می اندازند !
نمیدانم ، پس کی زندگی شروع می شود . . ؟
.

.

.
بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی
دلت بگیره ولی دلگیری نکنی
شاکی بشی ولی شکایت نکنی
گریه کنی اما نذاری اشکات پیدا شن . . .
خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری
خیلی حرفارو بشنوی ولی نشنیده بگیری !
خیلی ها دلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی . .
.

.

.
این روزهــــایم به تظاهر می گذرد …
تظاهر به بی تفاوتی
تظاهر به بی خیـــــالی
به اینکه دیگــــر هیچ چیز مهم نیست …
.

.

.
کاش میتوانستم خاموش شوم
فنا شوم
محو شوم
من از این روزگار خسته شده ام
از این لحظه هایی که حال مرا نمی فهمند و کند می گذرند بیزارم
من از تمام شایدها و بایدها متنفرم . . .
.

.

.
اگه خیلی مهربان شود ورق میزند،
ولی اکثر اوقات آدم رو مچاله میکند روزگار …
.

.

.
عقربه های ساعت خسته از تکرار
اما مرگ است خاموشی این تکرار
.

.

.
آدم ها منتظرند جهتی را اشتباه بروی،
آن وقت است که آوار میشوند رویت،
و فراموش می کنند تمام مهربانی هایت را . . .
.

.

.
یه وقتا اینقد آدم زندگی ایش غمناک میشه
که دوس داره یکی یوهو بگه…کاااااات…عالی بود عالی…
خسته نباشین بچه ها…واسه امروز بسه!
.

.

.
من خیلی وقته کارت قرمزمو گرفتم …

فقط دارم آروم آروم زمینو ترک میکنم واسه وقت کشی !

.

.

.

دیگر از این شهر
میخواهم سفر کنم
چمدانم را بسته ام
اگر خدا بخواهد امروز میروم
نشسته ام منتظر قطار
اما نه در ایستگاه
روی ریل قطار…
.

.

.
عجـــــــــیب است …
یــــک جای کــار اشکال دارد ،
نه به پدرم رفته ام ؛ نه به مادرم !
مــــــــن بر باد رفته ام … !
.

.

.
این آینده کدام بود که بهترین روزهای عمر را حرامِ دیدارش کردم …
.

.

.
می توانی آنقدر خسته باشی
که خواب را
که کابوس را
حتی مرگ را، پس بزنی؟
جهان جوابم کرده است…
.

.

.
دلَم باران می‌خواهد
و چتری خراب
و خیابانی که
هیچ‌گاه به خانه‌ی تو نرسد…



برچسب ها : اس ام اس های بیقراری, اس ام اس و جمله های بیقراری, بهترین اس ام اس های بیقراری, جملات بی قراری, جمله های عاشقانه بی قراری, پیامک بیقراری

نظرات 2 + ارسال نظر
سمانه 1391/09/18 ساعت 18:42

چرامراخاک نمیکنید؟ تنم سرداست احساساتم یخ زده قلبم نمیزند مغزم فاسد شده فقط نفس میکشم و اکسیژن هواراهدر میدهم درخاک بودن با کرمها بهتر از بودن کنار موجوداتی است که اسم خود را گذاشته اند انسان

شکسته دل 1391/10/08 ساعت 16:55

سلام.عالین پیامکات خوش باشی..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد