اس ام اس و جوک آبان ماه 1391|پیامک های خنده دار و با حال

آقا من چند سال پیش رمز موفقیتمو عوض کردم ، الان هر کاری میکنم یادم نمیاد …
متاسفانه ۳ بار اشتباه زدم بلاک شد !

.

.

.
بچه که بودم عاشق اون لحظه ای بودم که مهمونا میرفتن …
 بعد با سرعت باد میومدم میوه ها و شیرینی های تو بشقابشونو میخوردم !


.

.

.
به بعضی از عزیزان هم باید گفت : بعد از اینکه بازیتون با احساسات من تموم شد بزارینش سر جاش لطفا …

.

.

.
یه بار بغضم ترکید چهارتا زخمی و دهها کشته داد …
بعلهه …  یه همچین آدم خون به جگر شده ای هستم من !

.

.

.
دیدین بعضیها عادتشونه رو چمن که نشستن همینجوری چمن هارو میکَنن ؟؟؟
اینا علاوه بر سگ و خر و کروکودیل و سوسک درون ، یه بز درون هم دارن …

.

.

.
یکی نیست به بعضیا بگه انقدر به اون تیپ و قیافت نناز ؛ ما به اون آدامس ۵۰ تومنیا هم میگیم شیـــــــــک …

.

.

.
ای کثیف تر از هپلی
تنها تو حموم نپری
لیف های حموم دزدن
چرک تو رو میدزدن

.

.

.
یه سال ساعت دوازده شب داشت برف میومد و ما هم خوشحال که فردا تعطیله که یهو قط شد بارون اومد برفا آب شد ، بارونم بند اومد کم مونده بود نصفه شبی خورشید شروع کنه به تابیدن …

.

.

.
انگار پشه ها امسال با سرد شدن هوا کاپشن پوشیدن ، نمیرن !!!!!

.

.

.
درسته دخترا از پسرا خوشگلترن ولی پیرمردا واقعا از پیرزنا خوشگلترن !
بعله ، ما آینده نگریم …



برچسب ها:اس ام اس جدید1391 ،اس ام اس ابان 91 ،اس ام اس جک ابان 91 ،اس ام اس جوک ابان 91 ،اس ام اس سرکاری ابان 91 ،اس ام اس خنده دار ابان 91

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد