اس ام اس جدید-اس ام اس عاشقانه اذر 90


وداع آخرم با تو وداعم با نفس هامه / ببین نزدیکه ویرون شم رفیقم قلب تنهامه

یه دریا تو چشام دارم شبم سر ریز بارونه / بدون تو کسی جز من کنار من نمی مونه






جان فدای آن که یادم میکند یاد او هر روزه شادم میکند

مهربانی های او شیرین شکر ، با مرامش کیش و ماتم میکند





زندگی تکرار فرداهای ماست / میرسد روزی که فردا نیستیم


آنچه می ماند فقط نقش نکوست / نقش ها می ماند ما نیستیم.






پشت دیوار کج فاصله ها پنهانیم ، معنی غربت دل را به خدا میدانیم


گرچه دوریم ز هم با همه خاطره ها ، به امید خبری تازه ز هم میمانیم.






سلام به اون اهل دلی که بی ریا و باصفاست
قلب پر از محبتش همیشه با یاد خداست
 دور باشد از وجودشون هر چی غم و هر چی بلاست
گفتم سلامی عرض کنم نگین فلانی بی وفاست.






فراموش شدنی نیستند آنان که با خط مهر بر قلبمان حک شدند حتی اگر دورند.





من در تب عشق تو اسیرم ، بگذار که جان از تو بگیرم
یا با نفس تو زنده باشم یا اینکه به جای تو بمیرم.





گفتمت با من بمان گفتی که یارت نیستم / روشنی بخش و چراغ شام تارت نیستم
 در تمام تار و پود من تنیده یاد تو / ای که از من غافلی ، غافل ز یادت نیستم.





نه عشق است دل بسته بودن به تن /به دلبستگی تار بر خود متن
همی عشق دارد به دل بستگی/که عشق است پایان دلبستگی






به سلامتی اون با مرامی که گرمای دستتو تو اوج سرما با گرمای بخاریه ماشینه یکی دیگه عوض نمی کنه





گل اگرخارنداشت.. دل اگربی غم بود.. اگر از بهر‎ ‎پرستو قفسی تنگ نبود.. زندگی‎ ‎, عشق ,‎ ‎اسارت ,‎ ‎قهر‎ ‎, آشتی ..همه بی معنابود....





خدایا دستم به آسمانت نمی رسد اما تو که دستت به زمین می رسد
“بلندم کن “





دستانت ، حلقه میزنند به دور کمرم ...!
این تنها <پــرانتـز> دوست داشتنی  زندگی من است ...!





کوتاهی زمان را وقتی فهمیدم که در کنارت بودم
و طولانی بودن آنرا وقتی فهمیدم که در انتظارت بودم
حالا که دلتنگتم زمان ایستاده.






sms ziba sms آذر90 sms برای دوست sms جدید عاشقانه sms عاشقانه SMS عاشقانه جدید آذر sms عاشقانه جدید آذر ماه 90 sms مخصوص دوست اس ام اس ام اس اس ام اس آذر اس ام اس جدید عاشقانه اس ام اس جدید عاشقانه آذر ماه 90 اس ام اس دلتنگی اس ام اس زیبا اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه آذر ماه اس ام اس عاشقانه آذر 90 اس ام اس عاشقانه آذر ماه اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید آذر اس ام اس عاشقانه جدید آذر 90 اس ام اس عاشقانه جدید آذر ماه 90 اس ام اس عاشقانه جدید و دسته اول اس ام اس عاشقانه جذاب و زیبا اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس عاشقانه زیبای آذر ماه اس ام اس عاشقانه غمگین اس ام اس عاشقی 90 اس ام اس عاشقی آذر90 اس ام اس عشقولانه اس ام اس های عاشقانه زیبا و احساسی اس ام اس های عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس و جملات عاشقانه جدید اس ام اس و جملات عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس و متن عاشقانه بسیار زیبا اس ام اس و متن عاشقانه جدید اس ام اس کم یاب بهترین اس ام اس های عاشقانه و جالب جدید بهترین اس ام اس های عشقولانه sms اس ام اس عاشقانه ترین اس ام اس عشقولانه متن عشقولانه زیبا مجموعه sms های زیبا مجموعه اس ام اس های عاشقانه مجموعه کامل اس ام اس های 90 مرکز اس ام اس ایران مسیج جدید پیامک امروز عاشقانه پیامک عاشقانه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد