اس ام اس جدید عاشقانه اردیبهشت 90

میدانی تنهایی کجایش درد دارد !؟

“انکارش” . . .

.

.

با گفتن : “عزیزم جایت خالیست”

نه جای من پر می شود و نه از عمق شادی هایت کمتر

فقط دلخوش می شوم که هنوز بود و نبودم برایت مهم است . . .

.


.

سلامِ مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود

بپرس چگونه شب ها را  آسوده می خوابد . . . ؟


.

.

فرهاد میدانست صد سال نمیتواند کوه را بکند

فقط میخواست یک عُمر اسمش را با “شیرین” بیاورند . . .

.

.

حضور آرامت مدتهاست در کنارم نیست

ولی یاد تو مهمان همیشگی قلبم است . . .

.

.

من می بافم … او نیز می بافد …

من برای او کلاه تا سرش را گرم کنم

او برای من دروغ تا دلم را گرم کند . . .

.

.

تو که عشقو تو ویرونی ندیدی / شب سر در گریبونی ندیدی

نمی دونی چه دردی داره دوری / تو که رنگ پریشونی ندیدی . . .

.

.

اینجا بجز دوری تو

چیزی بمن نزدیک نیست . . .

.

.

من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست / آرزویم نظری روی تو و دیدن توست

من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم / با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم . . .

.

.

لعنتی

تمام این مدت دل داشتی و حکم لازم نکردی!؟

.
.

کاش خبر از این دل تنگم داشتی / کاش خبر از غصه و آهم داشتی

این دل شده مبتلا به تو ای دوست / کاش مرهمی برای دردش داشتی . . .

.
.

محبت چشمه ایست از جنس نور / هم ارادت هم سلام از راه دور . . .

.

.

تا زمانی که دلم پیش خدا پر نکشد / تا زمانی که اجل خط و نشانی نکشد

دارمت دوست به حدی که خدا می داند / راز این قصه ، فقط باد صبا می داند . . .

.

.

شاخه گل رزی که در زمان حیات به کسی می دهید

به مراتب بهتر از یک دسته گل ارکیده ای است که روی سنگ قبر او می گذارید . . .

.

.

بر همان عهد که با یاد و خیالت بستم

یاد من هم نکنی باز به یادت هستم  . . .



.

چه غریبند دوستت دارم هایی که نوشته میشوند ولی خوانده نمیشوند . . .

.

.

سالهاست که معنای این را نفهمیده ام

“رفت و آمد”

یا

“آمد‌ و رفت” ؟

آدمها می‌روند که برگردند ، یا می‌آیند که بروند . . . ؟

.

.

نم نم عشقت را با دریا محبت دیگران عوض نمیکنم  . . .

.

.

دیشب که باران آمد … میخواستم سراغت را بگیرم …

اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم ، باز زیر چتر دیگرانی . . .

.

.

توی دنیا آدمهای زیادی رو تختهای دونفره میخوابن

اما قشنگ اینه که بعضی آدمها روی تختهای یک نفره بیاد هم بیدارن . . .

.

.

بعد رفتنت دوچیز مرا گریاند،یکی رفتن بی بهانه ات و دیگری ماندن بیهوده خودم

.

.

خدایا

دیگر میترسم از آدم هایی که عاشق نمیشوند

ولی عاشق کردن را خوب بلد اند . . .






مخصوص دوست اس ام اس ام اس جدید عاشقانه اس ام اس خرداد اس ام اس دلتنگی اس ام اس دوری اس ام اس زیبا اس ام اس زیبای عاشقانه خرداد اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه جدید آخر خرداد ماه 90 اس ام اس عاشقانه جدید و بسیار زیبای امروز اس ام اس عاشقانه جدید و بسیار زیبای خرداد ماه 90 اس ام اس عاشقانه جدید و داغ خرداد ماه اس ام اس عاشقانه جدید و دسته اول اس ام اس عاشقانه خرداد ماه اس ام اس عاشقانه خرداد ماه 90 اس ام اس عاشقانه غمگین اس ام اس عاشقی 90 اس ام اس عاشقی خرداد90 اس ام اس عاشقی و تنهایی اس ام اس عشقولانه اس ام اس قهر اس ام اس لاو اس ام اس های عاشقانه ، دوبیتی عاشقانه خرداد 90 اس ام اس های عاشقانه جدید خرداد ماه 90 اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبای خرداد ماه 90 اس ام اس های عاشقانه جدید و ناب برای شما اس ام اس های عاشقانه جدید و ناب نیمه اول آبان ماه 89 اس ام اس های عاشقانه خرداد ماه 90 اس ام اس های عاشقانه و احساسی ناب و جدید اس ام اس و جملات عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس و پیامک عاشقانه خرداد ماه 90 اس ام اس پند آموز اس ام اس کم یاب باحالترین اس ام اس بروزترین اس ام اس بهترین اس ام اس های عاشقانه و جالب جدید بهترین اس ام اس های عشقولانه تک داغ داغ اس ام اس داغترین اس ام اس سری اس ام اس ها سری جدید و ناب اس ام اس های عاشقانه عمیق و تاثیر گذار عاشقانه ترین اس ام اس عشقولانه متن عشقولانه زیبا مجموعه sms های زیبا مجموعه اس ام اس های عاشقانه مجموعه کامل اس ام اس های 90 مرکز اس ام اس ایران مسیج جدید مسیج خرداد ماه مسیج خیلی جدید نایاب و دسته اول امروز پیامک امروز پیامک امروز عاشقانه پیامک برای معشوق پیامک زیبای عاشقانه پیامک عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد