پیامکهای شب قدر،اس ام اس ویژه شب قدر

پروردگارا ! دلهای شکسته و بیقرار عالم را  در این شب عزیز به قرارشان برسان و لذت وعده های خویش را برایشان ارزانی بدار. آمین یا رب العالمین



عاشق دلخسته امـشـب سوی جـانان می رود
می رود با حـال زار و چـشم گریان می رود
آسمان هــا و زمـین ماتـم سرا گردیده است
زانکه شیر حـق کنـون در کوی یزدان می رود



 

الهی ! تو را به آهی که هرگاهی دلی به آتش غم دارد ، بر این عاجز درمانده نگاهی کن و از رحمت بیکران خویش در شب قدر بر من بباران که جز تو یاری توانا و لایق در اوج محبت و فضیلت نیافته ام.

 



اشک می ریزد فضـا و سیل می گـرید زمین
چونکه مولا امشب اندر عـرش رضوان می رود

این شب قــدر است یارب؟ یا شب قتل علی؟
کاین چنین ذرات عالم ، زار و حـیران می رود






دور شمع پیکرت، گردیده ام خاکسترت

ای به قربان تو و این رنگ زرد پیکرت


حیف شد، از آنهمه دلواپسی کودکان


کاسه های شیرمانده روی دست دخترت




منکه مظلومترین رهبر دنیا هستم

بعد سی سال پی دیدن زهرا هستم


من همانم که خجالت زده از زهرایم


او زمین خورد و نشد من به کنارش آیم





شب قدر است بیا قدرش بدانیم

ز سوز دل دعا سویش بخوانیم


به اشک و ذکر یارب یارب خویش


گناه و کینه دل را برانیم





پلک های نیمه بازش آیه های درد بود

آخرین ساعات عمر حیدر شبگرد بود


در نگاه زینب دل خسته زخمش اشناست


زخم فرقش شکل زخم پهلوی خیرالنساست

 معنی فزت و ورب الکعبه ی او روشن است

حیدر مظلوم سی سال است فکر رفتن است





غم به دلم نشسته، بابا داره پر می گیره





 خبر آوردند که امشب از هزار شب بهتر است و یک اتفاق ویژه می افتد و آن اینکه امشب دست ملکوت به طرف زمین کشیده می شود
 



 تقدیری سراسر خیر، برکت، خرسندی، سلامت، خوشبختی و سعادت دنیا و آخرت، توشه شب قدرتان باد
 



 به فرق نازنینش کی اثر می کرد شمشیر، یقینا ابن ملجم وقت ضربت یا علی گفت  (با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان در مناجات شبانه شبهای قدر را التماس دعا دارم )
 




وقتی به دنیا میآیی در گوشت اذان می خوانند، وقتی می میری بر بدنت نماز می خوانند، به راستی چه کوتاه است عمر  (به فاصله اذان تا نماز)

 



 شب قدر سرنوشت یکسال ما تعیین می شود  این شبها را از دست ندهیم  برای تعجل فرج دعا کنیم
 



 شنیدم عاشقی مستانه می گفت، اگر آتش به زیر پوست داری نسوزی گر علی را دوست داری
 



 چشم ما و عنایت حیدر، دست ما و کرامت حیدر  یا علی(ع)
 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد