اس ام اس غمگین شهریور ۸۹، پیامک غمگین شهریور 89

سنگ قبرم را نمی سازد کسی

مانده ام در کوچه های بی کسی

سوختم خاکسترم را باد برد

بهترین دوستم مرا از یاد برد




دلم احساس غم دارد/ در این انبوه ویرانی/کمی تا قسمتی ابری/ و شاید باز بارانی






همه جا سردو سیاه ، رو لبام ناله و آه

سر من بی سایبون ، نگهم مونده به راه

من غمگین و سرد و تو دلم یه گوله درد

نه بهاری نه گلی ، پاییزِم پاییزِ زرد





نقاش نیستم ! اما تمام لحظه های بی تو بودن را درد میکشم .


آنکه می گفت منم بهر تو غمخوارترین / چه دل آزارترین شد ، چه دل آزارترین .





عشق یعنی نیستی برای هستی دیگری ، ای کاش عشقت نیستی تو رو با غرورش لگد مال نکنه .





اس ام اس
آسمان جای عجیبیست نمی دانستیم / عاشقی کار غریبیست نمی دانستیم

 عمر مدیون نفس نیست نمی دانستیم / عشق کار همه کس نیست نمی دانستیم





اس ام اس غمگین
ما طعم شیرین یافتن را در طعم تلخ از دست دادن یافتیم

و در این میان سهم ما تنها یک یادت به خیر ساده بود . . .





با غم سر کن که شادی از کوی تو رفت / با شب بنشین که آفتاب از کوی تو گریخت  . . .





اس ام اس عاشقانه غمگین
به خدا غنچه شادی بودم دست عشق آمد و از شاخه ام چید

شعله آه شدم صد افسوس ، که دلم باز به دلدار نرسید  . . .





به نام خدا خالق انسان . به نام انسان خالق غم ها . به نام غم ها به وجود اورنده ی اشک ها .

به نام اشک تسکین دهنده ی قلب ها . به نام قلب ها ایجاد گر عشق و به نام عشق زیباترین خطای انسان



کلمات کلیدی :  اس  ام  اس  غمگین  جدید  شهریور  89-  پیامک  غمگین  جدید  شهریور  89  -مسیج  غمگین  جدید  شهریور  89  -اس  ام  اس  دلشکسته  جدید  شهریور  89  -پیامک  دلشکسته  جدید  شهریور  89  -مسیج  دلشکسته  جدید  شهریور89  -اس  ام  اس  غم  جدید  شهریور  89-  پیامک  غم  جدید  شهریور  89  -مسیج  غم  جدید  شهریور  89
نظرات 1 + ارسال نظر
محمد امین 1390/10/24 ساعت 16:14

واقعا تووووووووووووووووووووووووووووووووپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ بودن.دووووووووووووووووستتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد