جملات زیبا و تامل برانگیز از بزرگان

هیچوقت به خدا نگویید: من یک مشکل بزرگ دارم به مشکلتان بگویید: من یک خدای بزرگ دارم. « اسپایک میلیگان »

مراقب باشید چیزهایی را که دوست دارید بدست آورید وگرنه مجبور خواهید بود چیزهایی را که بدست آورده اید دوست داشته باشید. « جرج برنارد شاو »

فرق ما با دیوانه ها در این است که ما در اکثریت هستیم. « میشل فوکو »

پول خوشبختی نمیآورد .... اما شکل دلپذیرتری از بدبختی را برایتان فراهم میسازد.

من از چشمان خود آموختم رسم محبت را که هر عضوی به درد آید به جایش دیده می گرید

خدایا! چگونه زیستن را به من بیاموز چگونه مردن را خود خواهم آموخت.

چشمهایت زمین سبز محبت بود و من قانون جاذبه اش را وقتی سیب سرخ دلم افتاد فهمیدم.

آدم وقتی جوونه سلامتیشو از بین میبره تا به پول برسه و وقتی که پیر شد پولاشو از بین میبره تا سلامتیشو دوباره بدست بیاره....

خوشبختی توپی است که وقتی می رود به دنبالش می دویم و وقتی می ایستد به آن لگد می زنیم.

در جوانی به خود میگفتم شیر شیر است اگر چه پیر بود چون به پیری رسیدم فهمیدم پیر پیر است اگر چه شیر بود

من ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من بیاموزد نه اندیشه هارا. « استاد مطهری »

امروز روز مهمی است ، زیرا اولین روز از باقیمانده عمر توست !!!

هرگز امید را از کسی سلب نکن, شاید این تنها چیزی باشد که دارد.

شادیهای شما همان غمهای شماست که نقابش را برداشته اند . و چاهی که خنده هایتان از آن می جوشد همان است که از اشکهایتان پر شده است.

امروز همان فردایی است که دیروز در انتظارش بودی !!!

دستم بوی گل میداد مرا به جرم چیدن گل محکوم کردند اما هیچکس فکر نکرد که شاید من گلی کاشته باشم.

برای ازدواج کردن لحظهای درنگ نکنید. اگر زن خوبی نصیبتان شود، خوشبخت میگردید و اگر زن بدی گیرتان آمد [مثل من] فیلسوف میشوید. « سقراط »

زندگی گل زردی است به نام غم فریاد سیاهی است به نام آه رشته کوهی است به نام آرزو و رودخانه ای است به نام عشق که به دریای صفا می ریزد زندگی یعنی عشق، محبت، امید و آرزو که در آخر به بیابانی به نام وداع منتهی می شود
نظرات 1 + ارسال نظر
نفیسه 1391/09/12 ساعت 17:52

ممنووننننننننننننننننن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد