اس ام اس عاشقانه خرداد 89

اس ام اس 1389، اس ام اس جدید89، پیامک89، اس ام اس عاشقانه اس ام اس خرداد89

از بده روزگار هنوز هیچ کس رو جز تو نمی خوام ، شبیه مرگه زندگی شبیه گریست خنده هام .


زمانی که احساس در کلام نمی گنجد ، عاشقانه می بوسمت .



به قلبم نشستی نگفتم چرا ،  دلم را شکستی نگفتم چرا

 یکی خواب شبهای من را ربود  ،  چو دیدم تو هستی نگفتم چرا .


سراغ از من نمیگیری گل نازم       نمیشناسی صدای کهنه سازم

نمیبینی مگه اینجا دلم تنگه            نمیبینی مگه با با غصه دمسازم

سراغ از من نمیگیری نگیر اما       فراموشم نکن هرگز گل زیبا .


تو دیگه بر نمیگردی ولی من چشم انتظارم ، هنوز برام عزیزی چه دل ساده ای دارم .


همه حرف خوب میزنن اما کی خوبه این وسط ؟ بد و خوبش به شما ، ما که رسیدیم ته خط


روزگار را گذراندیم شاید به خوشی برسیم ، اما ندانستیم همان روزها روزگار خوش ما بود


رو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن ، از این که من دوست دارم حتی یه لحظه شک نکن


طبقه بندی: اس ام اس خرداد 89، اس ام اس عاشقانه، جوک و اس ام اس های قشنگ،
برچسب ها: اس ام اس 1389، اس ام اس جدید89، پیامک89، اس ام اس عاشقانه اس ام اس خرداد89، اس ام اس لاتین اس ام اس خرداد89، اس ام اس فلسفی اس ام اس خرداد89، اس ام اس جدید اس ام اس خرداد89، اس ام اس 2010، عاشقانه89، عارفانه89، sms5، اس ام اس سخنان بزرگان، اس ام اس جدید، اس ام اس، اس ام اس خرداد 89، اس ام اس عاشقانه، اس ام اس89، اس ام اس love، sms عاشقانه، sms jadid، sms 89، sms 2010، sms sarekari، sms ziba، sms love، sms89، jok & sms، payamake jadid، payamake jok، payamake khandedaR، پیامک جدید، آف جدید، آف، پیامک، امروز، sms برای دوری، sms برای دوری از عشق، sms برای عذر خواهی، sms برای معشوق، sms بسیار غمگین، sms تنهایی، sms خیانت، sms خیلی جدید، sms خیلی غمگین، sms دل شکسته، sms دوری، sms زیبای عاشقانه، sms عاشقی، sms عشقولانه، sms غمگین، sms منت کشی، sms گریه، sms گریه آور، smsجدید عاشقانه، smsخرداد، smsعاشقانه خرداد، آخرین اس ام اس، آف تنهایی، آف خیلی جدید، آف دل شکسته، آف دوستی، آف زیبا، آف عاشقانه، آف غمگین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد