اس ام اس های زیبا برای اونیکه دوستش داری

قولانه, اس ام اس عشقولانه جدید, اس ام اس عشقی, اس ام اس عشقی عاشقی, اس ام اس موبایل, اس ام اس و پیامک خرداد, س ام اس زیبا برای اونی که دوسش داری, شعر های عاشقانه, شعر های غمگین, شعر های غمگین و عاشقانه, پیامک عاشقانه

تک کل واشده ای گفت صبا را عشق است / بلبل آمد به میان گفت صدا را عشق است


گل و بلبل بنشسته به کنار / سنبل آمد بی میان گفت  وفا را عشق است . . .



غرق ترانه میشوم از نگاه گاه گاه تو / کاش خانه ای بنا کنم در حوالی نگاه تو . . .



گفتی چو خورشید زنم سوی تو پر / چون ماه شبی میکنم از پنجره سر

اندوه که خورشید شدی تنگ غروب / افسوس که مهتاب شدی وقت سحر . . .


یادت باشه یادتو به یادم میمونه / یادی کن که یاد ما هم به یادت بمونه  . . .



مهم این نیست که در عشق شکست بخوری ، مهم این است که در عشقی

که به خدا داری شکست نخوری . . .


همین امروز دوستم بدار ، شاید فردائی نباشد . . .



دانی که چرا ز میوه ها سیب نکوست / نصفش رخ عاشق است ، نصفش رخ دوست . . .



باز آمدنم به خدمتت دیر نشد / اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد

یک موی تو را به عالمی نفروشم / تو جان منی ، کسی ز جان سیر نشد . . .



من کویر خسته ام نوئی نم نم بارون / دلم برات تنگ شده کجائی ای مهربون . . .



در مدرسه زندگی در کلاس دنیا ، سر زنگ املا ، یادمان باشد برای محبت

تشدید بگذاریم تا نیم نمره از محبت ها کم نشود . . .

من به چشمان پر از مهر تو عادت دارم / به تو و طرز نگاه تو ارادت دارم

عطش حسرت دیدار تو را پایان نیست / اشتیاقی است که هر لحظه و هر ساعت دارم



سکوتی بود بر قلبم که با آن میزدم فریاد / اگر از شهر غم رفتی  مرا هرگز مبر از یاد . . .



می نالم از جدائی ، ای نازنین کجائی / سوزم ز هجرت ای بهترین کجائی

در باغ آرزوها دیگر گلی نمانده / در حسرت گل هستم ای باغبان کجائی . . .



دلتنگی همیشه از ندیدن نیست ، لحظه های دیدار با همه زیبائی گاه پر از دلتنگی است



گرچه میدانم نمی آیی ولی هر دم ز شوقت / سمت در می آیم و هر سو نگاهی میکنم



منو ببخش که ندیده میگرفتم التماس اون نگاه نگرونو

منو ببخش که گرفتم جای دست عاشق تو ، دست عشق دیگرونو

لایق عشق بزرگ تو نبودم . . .


دوست داشتن ساده اما دل سپردن سخت است / دل دادن ساده اما فراموش کردن سخت است

عاشق شدن ساده اما عاشق ماندن سخت است . . .



امید ، اشکی پر از شوق است که با لبخندی عمیق جاری است . . .



دست من گیر که این دست همان است که من / بارها در غم هجران تو بر سر زده ام . . .



دلا تا کی اسیر یاد یاری ، ز هجر یار تا کی داغداری

بگو تا کی ز شوق روی لیلی ، چو مجنون پریشان روزگاری . . .



اگرچه قلبم برای بودن کوچک است / اما برای همیشه مهمان این خانه کوچک باش . . .



جانم ز فراق ، رنج بسیار کشید / با رفتن تو همیشه آزار کشید

ما همسفر راه درازی بودیم / بین من و تو زمانه دیوار کشید  . . .


آره من اونم که گفتم واسه چشم تو دیوونم

آره من قول داده بودم تا تهش باهات بمونم

ولی پس دادی نگامو زیر رگبار غرورت

من فقط یه کم شکستم ، خوب نگام کنی همونم . . .



برای تو که هیچ وقت یاد نگرفتی بد باشی ، یه دنیا خوبی آرزو میکنم . . .



دل رو زدم به دریا زدم برات پیامی / فقط برای اینکه نگی که بی مرامی !


گفتی که دنیا را پر از غم دوست داری  پس مطمئن هستم مرا هم دوست داری

گفتی نمی خواهی ببارم عشق ، اما شعر غریبی را که گفتم دوست داری  . . .



دریاچه دل پاک و نجیبی دارد / بنگر که چه حالت غریبی دارد

آن موج که سر به صخره ها میکوبد / با من چه شباهت عجیبی دارد . . .



دوست داشته باش و زندگی کن ، زمان همیشه از آن تو نیست . . .



هر گاه قادر به شمردن قطرات باران شدی  ، خواهی دانست که چقدر دوستت دارم . . .



گناه من گناه بی گناهیست / تمام هستی ام غرق سیاهیست

به هر کس دل دادم بی وفا شد / چو پابندش شدم از من جدا شد . . .



هر رهگذری محرم اسرار نگردد / صحرای نمکزار چمن زار نگردد

هر جا که رسیدی طرح رفاقت مکش ای دوست / هر بی سر و پا یار وفادار نگردد . . .

قبر واقعی آدم در خاک نیست ، بلکه در قلب کسی است که فراموشت نمیکند . . .



نمیدونم چون عزیزی دوستت دارم یا چون دوستت دارم عزیزی !؟



در میان بغض کوچه ها من همان تنها ترینم / گر میان هر نگاهی صوت غمگینی شنیدی

یاد کن از قلب بی تابی که هر دم یاد معشوق است . . .



در فلسفه وفا چنین آمده است ، دل وقف شکستن است ، بیهوده نرنج . . .



تو در انجا ، من اینجا بی قرارم / دل صبری تو داری من ندارم

به قربون دل صبرت بگردم / به دیدار شریفت انتظارم . . .


دیگه رو خاک وجودم نه گلی هست نه درختی / لحظه های بی تو بودن میگذره اما به سختی . . .
 payamak ashaghane jadid, sms, sms asheghane, sms سرکاری عشقی, sms عاشقانه, اس ام اس برای معشوق, اس ام اس خرداد, اس ام اس خرداد ماه 88, اس ام اس سرکاری, اس ام اس عشقولانه, اس ام اس عشقولانه جدید, اس ام اس عشقی, اس ام اس عشقی عاشقی, اس ام اس موبایل, اس ام اس و پیامک خرداد, س ام اس زیبا برای اونی که دوسش داری, شعر های عاشقانه, شعر های غمگین, شعر های غمگین و عاشقانه, پیامک عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد