اس ام اس عشقولانه


اس ام اس عشقولاته, اس ام اس عشقی, اس ام اس غم, اس ام اس غم انگیز, اس ام اس لاو, اس ام اس موبایل, جملات زیبا و ناب

آشنایان را خبری از دل تنهایم نیست / غم دل با که بگویم که کسی یادم نیست . . .




راز این نکته فقط باد صبا میداند / دارمت دوست به قدری که خدا میداند . . .


همه دنیا رو زیر رو کردم ، تو را شاید دیر آرزو کردم

قدم های آخر و آهسته تر بردار ، واسه من کابوسه ، فکر آخرین دیدار . . .



من به جرم با وفائی این چنین تنها شدم / چون ندارم همدمی بازیچه دل ها شدم . . .



مرا اشارتی کافی است تا هر دم به فدای اشارت راز نگاهت شوم . . .

تک و تنها نشستم بدون یارم / وقتی اون نیست من خیلی تنها و زارم . . .



همیشه اسم تو بوده اول و آخر حرفام / بس که اسم تو رو خوندم ، بوی تو داره نفسهام . . .



یک بار خواب دیدن تو ، به تمام عمر می ارزد . . .




کاش ۲تا دل داشتم تا یکیش فدای تو میشد و یکیش در حسرت تو می مرد . . .




نیم نگاهت را به تمامی دنیا نخواهم فروخت ، بی آنکه ذره ای به یادم باشی . . .




یاد یاران هر کجا باشد بر ما واجب است / ما رفیق نا رفیق شهر غم ها نیستیم . . .




بلور اشک های من همان آغاز تنهایی است / مرور خاطرات دل عجب تکرار زیبایی است . . .




ای خوش آن لحظه دیدار که ما یار شدیم / به صفای دل هم سخت گرفتار شدیم . . .



یادمان باشد بر سجاده عشق / جز برای دل محبوب دعایی نکنیم . . .




ای کاش گل باغ بهارت بودم / اندر قفس عشق هزارت بودم


ای کاش به هر سو که نظر میکردی / من مردمک چشم سیاهت بودم . . .


اگه صدای پاک تو همدم شب های منه / عزیزم حضور زیبای تو همیشه دنیای منه . . .



payamak ashaghane jadid, sms, sms asheghane, sms love, sms سرکاری عشقی, sms عاشقانه, اس ام اس برای دلبر, اس ام اس برای معشوق, اس ام اس خرداد, اس ام اس خرداد ماه 88, اس ام اس خیانت, اس ام اس دوری, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عشقولاته, اس ام اس عشقی, اس ام اس غم, اس ام اس غم انگیز, اس ام اس لاو, اس ام اس موبایل, جملات زیبا و ناب
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد