اس ام اس عاشقانه-Lovely sms




سری دارم که سامانش تو هستی ، غمی دارم که پایانش تو هستی


Gham+cheshm=ashk
Tanhaie+tariki=man
Eshgh+mehr=to
Pas:(man)-(to)=marg!!!

 

دیگه رو خاک وجودم ، نه گلی هست نه درختی / لحظه های بی تو بودن میگذره ، اما به سختی

بهترین روزهای من روز دیدارته / تنهام نزار ای نازنین این دل گرفتارته


مهربانی را اگر قسمت کنیم / من یقین دارم به ما هم میرسد / آدمی گر ایستد بر بام عشق / دستهایش تا خدا هم میرسد.


کاش خدا سه چیز را نمی آفرید... غرور ، دروغ ، عشق!
تا هیچگاه کسی از سر غرور به دروغ دم از عشق نزند!


شبت پر از ستاره هایی باشه که سفارش تو به خدا میکنند تا همیشه ماه بمونی


همیشه نگاهی را باور کن که وقتی از ان دور شدی در انتظارت بماند.


من به اندازه ی زیبایی تو .... تنهایم / و تو به اندازه ی تنهایی من .... زیبایی



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد