اس ام اس عاشقانه جدید


20 سال 20 روز 20 شاخه گل برای تو که بیستی افسوس که پیشم نیستتی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوباره فـــال حــــافـــظ و دوباره توی فــالــمی
هـــمـــیـــشـــه در خیالتم اگر چه بی خیالمی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در دایره عشق اگر باران بلا بارید ٬ عاشق آن است که از دایره بیرون نرود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

درکنج دلم عشق کسی خانه ندارد
کسی جای دراین کلبه ویرانه ندارد
دل را به کف هر که نهم باز پس آرد
کسی تاب نگهداری دیوانه ندارد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بر سر در قلبم نوشتم ورود عشق ممنوع.عشق وارد شدو گفت من بی سوادم!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از وقتی که دلت اومد تنگ دلم هر روز دلم تنگ دل تنگت میشه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام بیبن من گم شدم نمیدونم از کجا باید برم ..
.
.
.
بگو از کدوم طرف باید قربونت برم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مگه من به تو اجازه دادم که بازم رفتی اون بالا
هان !؟
بیا پایین
زود باش
آخه تو فقط ماه منی !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دو شاخه گل ، دو جام مستی
به قربانم بری هرجا که هستی !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
سلام به کسی که به رسم جاده ها دوراست و به رسم دل چه نزدیک . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

منو ببخش که بی خبر تو خلوتت پا میذارم / مقصرش تنهاییه من که گناهی ندارم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تقدیم به چشم هایی که در راه ماندند و دل هایی که آنها را ندیدند
تقدیم به اشک هایی که غرورشان شکست و عهدی که هیچکس با آنها نبست . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در خلوت من نگاه سبزت جاریست! این قست بی تو بودنم اجباریست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عاشقی مقدور هر عاشق نیست / غم کشیدن کار هر نقاش نیست . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نتوان ترک تو ای قبله دلها کردن / که محال است دگر مثل تو پیدا کردن . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بی وفایی کن وفایت میکنند با وفا باشی خیانت میکنند
مهربانی گر چه آیینه ی خوشیست مهربان باشی رهایت میکنند . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بازی روزگار را نمی فهمم ! من تو را دوست دارم تو دیگری را دیگری مرا
و همه ی ما تنهاییم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هرچه که زیباست و لایق تقدیم شما باد / غروب غم ها و طلوع شادیهایتان
آرزوی من است . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم برای دیدنت چه شاعرانه لک زده / بلور قلب کوچکم ز دوزیت ترک زده !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زندگی را تو بساز ، نه بدان ساز که سازند و پذیری بی حرف
زندگی یعنی جنگ ، تو بجنگ ، زندگی یعنی عشق ، تو بدان عشق بورز . . .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد