جوک و اس ام اس جدید

sms


اگه همه دنیا بیان تا تو رو از من بگیرن میرم جلوی همشون وای میستم میگم شما چرا اومدید ؟ خودم میاوردمش !




خنجر زدی بر سینه ام ، وای سینه ام / آتش زدی بر خرمنم ، وای خرمنم وای خرمنم آی خرمنم وای خرمنم ..... آفرین ادامه بده .



یک هیزم شکن وقتی خسته میشه که تبرش کند بشه ، نه اینکه هیزمش زیاد باشه .
تبر ما انسان ها باور هامونه نه آرزو هامون.



زندگی تعداد نفس ها نیست ، تعداد لبخند های کسی است که دوستش داری .
سعی کن بیشتر از پیش بخندی ...



خاک پای دوست شدن در نزد ما یک آرزوست،تا مگر قابل بداند جانمان تقدیم اوست



تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند



چقدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست!



باز در کلبه ی عشق عکس تو مرا ابری کرد.عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک چشم مرا جاری کرد.



غمگین بی قرارم زخمی از سه تارم وقتی تورا ندارم نفرین به هرچی دارم




به غیر از خودتان ، هیچ کس دیگر نمی تواند شما را راضی کند !



jok


دو تا لر میرن سوراخ لایه ی اوزن رو بدوزن ، خودشون میمونن اونور



لره میره توالت ، بعد یک ربع با دهن خونی مالی میاد بیرون. رفیقش میپرسه: چی شد فرهاد؟ لره میگه: گی بگیرن، مسواکش خیلی بزرگ بی!!!



یه روز 4 تا لر سوار آسانسور میشن هر کاری میکنن آسانسور حرکت نمیکنه .... یه مرده با کت شلوار و سامسونت میاد دکمه آسانسورو میزنه .... راه میفته ... یکی از لرا میگه : به افتخار آی راننده صلوات



از لره میپرسن از چه تریپ لبی خوشت میاد؟ میگه : از لبِ جو !!



لره با هواپیما میاد تهران، تو فرودگاه به رفیقش میگه: اگه میدونستم اینقدر نزدیکه با ماشین میومدم



آدم به شش دلیل شانس آورده! چون حوا نمی تونسته بهش بگه:









میخواستن لره رو شکنجه روحی بدن، میفرستنش تو یک اتاق گرد، میگن برو یک گوشه بشین!



لره داشته با تمام وجود وضو میگرفته و دستاشو محکم میکشیده رو هم، ازش میپرسن: چرا اینقدر محکم وضو میگیری؟ میگه: چنی دارم وضو میگرم که هیچ گوزی نتنِه باطلش کنه



یک شب تلوزبون فیلم سینمایی گذاشته بوده، تو فیلم مرده به زنش میگه: شب بخیر لورا. یهو تو لرستان ملت همه تلوزیون رو خاموش میکنند، میرن میخوابن



دلیل پیشرفت نکردن فوتبال خانومها:

1.من ادمت کردم 2.برو از شوهر مردم یاد بگیر 3.دیشب کجا بودی 4.پولاتو دادی مامانت 5.مامانم اینا 6.چرا به اون زنیکه نگاه کردی؟ 1- عمرا 11 تا خانوم توی زمین مث هم لباس بپوشن. 2- عمرا توی بازی بعدی هم همون لباسا رو دوباره بپوشن


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد