جدیدترین جوک های زیبا و خنده دار

سلامی به گرمی اتو.به نرمی پتو..به شیرینی لبو.دوستت دارم هلو



خدایا به دوست دختران ما زیبایی زلیخا و به زنان ماشعور آسنات را عطا بفرما




هش چیست ؟
Hosh
جد بزرگ ترمز ABS است که خر را بدون هیچ خط ترمزی نگه می دارد !




می خواستن ترکه رو اعدام کنن، ازش می پرسن: آخرین حرفت رو بزن.
می گه: لعنت بر پدر و مادر اون کسی که بزنه زیر چهار پایه!




SMS عاشقانه از طرف ترک:
کاش مغز داشتم و مرگ مغزی می شدم و قلبم را به تو اهداء می کردم.




ترکه خواب می بینه ماکارونی می خوره. صبح که بیدار می شه می بینه کش شلوارش نیست!


به ترکه میگن از قفل فرمونت راضی هستی میگه آره فقط سر پیچ اذیت می کنه




لبخند راهی است برای زیبا شدن
...
...
...

تو نیشت رو ببند! فایده نداره!




توی کوچه عشق دنبال تو می گشتم .....

 حقیقت شب  بود برگشتم!!!



دیگه داری از چشام میوفتی ........................ای عینک لعنتی



چند ماهه توی قلبم خونه کردی و تا حالا کرایه خونه ندادی!

 اگه تا یک ماه دیگه با صاحب خونه ازدواج نکنی حکم تخلیه میگره واست






نظرات 8 + ارسال نظر
shima 1390/09/19 ساعت 18:15

khoob bood bad nabood mrci az vebloge zibat

ghgh 1391/05/08 ساعت 17:21

قشنگ بود

اســی 1391/05/26 ساعت 01:17

خیلی خنده دار بود
مرســــــــــی

مهتدی 1391/07/13 ساعت 20:53

می شد که بهتر هم باشه.

رها 1391/10/06 ساعت 17:43

خیلی جالب است به وبلاگ من م سربزن

علی 1391/10/27 ساعت 13:54

خوب بود
ولی کم بود

honey 1392/03/01 ساعت 15:27 http://gharo-ghati15.blogfa.com

اوکی بودن اگه دوست داشتی به وب من هم بسر

خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد