اس ام اس های عاشقانه-

غرق ترانه میشوم از نگاه گاه گاه تو / کاش خانه ای بنا کنم در حوالی نگاه تو . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گفتی چو خورشید زنم سوی تو پر / چون ماه شبی میکنم از پنجره سر

اندوه که خورشید شدی تنگ غروب / افسوس که مهتاب شدی وقت سحر . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یادت باشه یادتو به یادم میمونه / یادی کن که یاد ما هم به یادت بمونه  . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مهم این نیست که در عشق شکست بخوری ، مهم این است که در عشقی

که به خدا داری شکست نخوری . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همین امروز دوستم بدار ، شاید فردائی نباشد . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دانی که چرا ز میوه ها سیب نکوست / نصفش رخ عاشق است ، نصفش رخ دوست . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

باز آمدنم به خدمتت دیر نشد / اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد
 
یک موی تو را به عالمی نفروشم / تو جان منی ، کسی ز جان سیر نشد . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من کویر خسته ام نوئی نم نم بارون / دلم برات تنگ شده کجائی ای مهربون . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در مدرسه زندگی در کلاس دنیا ، سر زنگ املا ، یادمان باشد برای محبت

تشدید بگذاریم تا نیم نمره از محبت ها کم نشود . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من به چشمان پر از مهر تو عادت دارم / به تو و طرز نگاه تو ارادت دارم

عطش حسرت دیدار تو را پایان نیست / اشتیاقی است که هر لحظه و هر ساعت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد