اس ام اس دوری و جدایی اردیبهشت ۱۳۹۱

با یاد تو این ستاره ها رنگی بود / این دفتر خاطرات من سنگی بود
از درس کلاس عاشقی سهمم باز / یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود

.

.

.

در هجوم لحظه های پوچ جدایی ، سکوت تنها یادگار با تو بودن است



.

.

.


معلمم به خط فاصله می گفت خط تیره، خوب می دانست فاصله ها چه به روزگار آدمها می آورد!


.

.

.


ما پیغام دوست داشتنمان را با دود به هم میرسانیم
نمیدانم آنسو برای تو تکه چوبی هست؟
من که این سو
جنگلی را به آتش کشیده ام!


.

.

.


سرم را شاید بتوانند دیگران گرم کنند
اما وقتى تو نیستى
هیچکس نیست دلم را گرم کند!


.

.

.


تمام عمر مرا مهر آشنایی برد / تمام عشق مرا داغ بی وفایی برد
گذشت عمر و نیامد نگار و من مردم / بگوش او برسانید از جدایی مرد


.

.

.


فراق و دوریت دیوانه ام کرد / چو مجنون راهی ویرانه ام کرد
چنان داغی به دل ماند از جدایی / که با هر آشنا بیگانه ام کرد


.

.

.

دمی فکر رهایی را نکردم / خیال آشنایی را نکردم
جدایی را گمان کردم ولیکن / گمان این جدایی را نکردم


.

.

.


تا نباشد جدایی ها کس نداند قدر یاران ، کویر خشک می داند بهای قطره ی باران


.

.

.


به لب های تو می سازم کلامی / سرود آشنایی یا سلامی
ندارم جز غم عشق تو در سر / ولی افسوس که از من جدایی


.

.

.

می نویسم خاطرات با اشک و آه / در شبی تاریک و غمگین و سیاه
می نویسم خاطرات از روی درد/ تا بدانی دوریت با من چه کرد


.

.

.

ﻣــﻦ ﺍگــر مـی خـﻨـﺪﻡ ﺗـﻨـﻬﺎ ﺑـﻪ ﺍﺟـﺒـﺎﺭ ﻋـﻜـــﺎﺱ ﺍﺳــﺖ ﻭگـرﻧﻪ بی تو…
مــن ﻛـﺠـﺎ؟ خــنــدﻩ ـــﺠــﺎ؟




برچسب ها:اس ام اس ،اس ام اس جدید ،اس ام اس اردیبهشت 91 ،اس ام اس دوری اردیبهشت 91 ،اس ام اس جدایی اردیبهشت 91 ،اس ام اس دوری و جدایی اردیبهشت 91 ،اس ام اس دوری 91 ،اس ام اس جدایی 91 ،اس ام اس دور بودن 91 ،اس ام اس اردیبهشت 91 ،اس ام اس جدید اردیبهشت 91 ،اس ام اس 91 ،اس ام اس جدید 91 ،اس ام اس عاشقانه اردیبهشت 91 ،اس ام اس خرداد 91 ،اس ام اس دوری خرداد 91 ،اس ام اس جدایی خرداد 91 ،
نظرات 2 + ارسال نظر
دنیا 1391/02/13 ساعت 14:26

tam 1392/05/23 ساعت 22:28 http://WWW.MUSIC-PARTY.BLOGSKY.COM

KHEYLIIIIIIII ZIBA BOOOOOOOOD.MAMNOON

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد