اس ام اس تنهایی شهریور93 . استاتوس تنهایی

گرگ باش!
مغرور!
بر شب پادشاهی کن
میخوای خنجر بزنی از رو به رو بزن
مثل گرگ تعصب داشته باش
مثل گــــــرگ حتی به شیر هم رحم نکن
مثل گرگ رو در رو حق بگیر
به مانند گرگ باش
دوستانت را لیس بزن
دشمنانت را گاز بگیر
گرگ باش دشمنانت را بدر
در برابر سگان ولگرد بی تفاوت باش
آنها با پارس کردن بیهوده زنده اند
گرگ باش!
همیشه با گله اما تنها!
**************************************
چوپان قصه ی ما دروغگو نبود

او از تنهایی داد میزد گرگ آمد

افسوس که کسی تنهایی اش را باور نکرد

همه در پی گرگ بودند

تنهاکسی که فهمید چوپان تنهاست گرگ بود

  

*******************
گرگ باش!
مغرور!
بر شب پادشاهی کن
میخوای خنجر بزنی از رو به رو بزن
مثل گرگ تعصب داشته باش
مثل گــــــرگ حتی به شیر هم رحم نکن
مثل گرگ رو در رو حق بگیر
به مانند گرگ باش
دوستانت را لیس بزن
دشمنانت را گاز بگیر
گرگ باش دشمنانت را بدر
در برابر سگان ولگرد بی تفاوت باش
آنها با پارس کردن بیهوده زنده اند
گرگ باش!
همیشه با گله اما تنها!
*******************
سکوت و صبوریم را به حساب ضعف و بی کسیم نگذار من دلم به چیزهایی پایبند است که تو وفایت قد نمیدهد…!!!
*******************
مرور میکنم خاطراتمانـــــ را اما مگر کپی برابر اصل می شود؟!
دلم تنگه…
*******************

میگن سیگار ادمو اروم میکنه!!!
موندم این همه آدم قد ی نخ سیگار هم نیستن!!
*******************
هر گز به گذشته بر نگرد, اگر سندرلا برای برداشتن کفشش بر میگشت ,هیچ وقت یک پرنسس نمیشد
*******************

ی لیوان بردار,پرتش کن تو دیوار,چی شد؟ دیدی؟شکست,حالا بهش بگو اشتباه کردم ببخشید!!!چی شد درست شد؟
پس اینم بدون وقتی دلم هم میشکنه دیگـــ درست بشو نیست
*******************
درختان به من آموختند پایبندی هر کس به اندازه ریشه اوست!
به هر درختی نمی توان تکیه کرد
*******************
آرام سیگار را زیر لب میگذارم کبریت نیاز نیست!
درد و دل کنم خودش آتش میگیرد
*******************
دور افتاده ام ! دور از کسی که دوستش دارم…
هیچ وقت فاصله ها را نمی بخشم…
*******************
عشق
.
.
.
.
.
.
یعنی دیوونه وار دیووونه ی بازیهایش باشی
*******************
شـــ ـماره بعضیا رو باید تو گوشیت ذخیره کنی
نه واسه این که بهشون زنگ بزنی
واسه این که اگه اونا زنگ زدن جواب ندی
*******************
رفیق!
معامله فسخ شد!!!
در قبال دنیا…
یک تار مویت را میخواستند…
ندادم!!!

*******************
مغرور نیستم ولی نیازی به حـــــــــــــــرفــــ زدن با بعضیا رو نمی بینم!!
*******************

برچسب ها : sms تنهایی, اس ام اس تنهایی, اس ام اس تنهایی جدید, استاتوس تنهایی, مسیج تنهایی, مسیج تنهایی غمگین, پیامک تنهایی 94

نظرات 1 + ارسال نظر
مصدق 1393/06/15 ساعت 01:51

Very very nice aaaaaaaaliiii bood l

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد