اس ام اس جدید و زیبا خرداد93|اس ام اس سرکاری جدید93

دیگر تنهایی هم برایم قیافه می گیرد و میگوید:فلانی خیلی تکراری شده ایی...



اس ام اس جدید




بوسیدن بعضیا حرام نیست جز واجباته که هرچه زودتر ببوسیشون!بذاریشون کنار.....!!!
 


اس ام اس جدید





آدم مرد باشه و از آشغالا نون در بیاره تا اینکه آشغال باشه و از نامردی نون در بیاره!!!!




اس ام اس جدید



تنهام چون عادت ب داشتن اجناس دست مالیده ویترینی ندارم




اس ام اس جدید




مهم نیست الان باکیه مهم اینه که پس مونده منه!!!!!





مهم نیست که وقت غروب است
مهم نیست که فاصله زیاد است
مهم نیست که با کی هستی
مهم این است که خیلی دوستت دارم




اس ام اس جدید



از تنهاییم یاد گرفتم جلو تنها پسری که زانو میزنم پسرم باشه اونم برای بستن بند کفشاش......!!!





من نگذاشتم و نمیگذارم روی صندلی یادت...هیچکس بنشیند,حتی "غبار"......!!!





دلم را باخود بردی و در باتلاق غم فرو رفتم بی انصاف غیر خوبی چه کردم با تـــــــــــو




فراموش کردنت کار اسانی است!کافی است دراز بکشم,چشمهایم را ببندم و نفس نکشم!!!





حقوقا رو می خوان بریزن حساب خخخخخ (جمله روحیه بخش به کارمندان در پایاه هر ماه)





اس ام اس جدید




برچسب ها:اس ام اس خرداد 93 ،اس مس خرداد93 ،اس ام اس سرکاری جدید93 ،اس ام اس زیبا خرداد 93 ،

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد