اس ام اس غمگین عاشقانه اردیبهشت 93

خدایا
دستانم را زدم زیر چانه ام
مات و مبهوت نگاهت میکنم
طلبکار نیستم
فقط مشتاقم بدانم ته قصه چه میکنی بامن؟

 

*

اس ام اس غمگین عاشقانه 93  
*

 


جایی خواندم ما آدم ها زنده ایم به سبب آنکه کسی دوستمان داشته باشد سوالی برایم پیش آمد من برای چه زنده ام؟

 

*

اس ام اس غمگین عاشقانه 93

*

 


هیچ کس با سگهای وحشی شوخی نمیکند
اما
سگهای ارام را با لگد میزنند زندگی بازی سگهاست

 

*

اس ام اس غمگین عاشقانه 93

*

 


وقتی با گرگ ها زندگی میکنی زوزه کشیدن را بیاموز
من در سرز مینی زندگی میکنم که تنها  خدایش  از
پشت خنجر نمیزند

 

*

اس ام اس غمگین عاشقانه 93

*

 


امروز فهمیدم سکوت رو نه میشه گفت نه میشه نوشت نه میشه فهموند
باسکوت فقط می شه خفه شد
خفه

 

*

اس ام اس غمگین عاشقانه 93

*

 


فقط من مانده ام آواره ی نیست  دلی دارم که اوهم کاره ای نیست  نصیبم از جهان تکرار درد است  چه باید کرد گویی چاره ای نیست

 

*

اس ام اس غمگین عاشقانه 93

*

 


نمی دانم
خودش را آرزو کنم
یا آرزوهایش را

 

*

اس ام اس غمگین عاشقانه 93

*

 


اگر یک نفر
هر آنچه که
از درونش بر می آید را بنویسد
بی شک از درون او
کسی رفته است

 

*

اس ام اس غمگین عاشقانه 93

*

 


گاهی بدون گریه  بغض  داد و هوار؛
با غرور باید قبول کنی که فراموش شده ای
و بروی دنبال زندگی ات

 

*

اس ام اس غمگین عاشقانه 93

*

 


نه طاقت سکوت  نه قدرت فریاد
ای فلک با بخت خواب آلود من لالا چرا؟
 
کلمات کلیدی مرتبط با اس ام اس غمگین عاشقانه 93
اس ام اس غمگین ,
اس ام اس غمگین عاشقانه ,
اس ام اس غمگین جدید ,
اس ام اس غمگین 93 ,

نظرات 1 + ارسال نظر
عاشق 1393/03/19 ساعت 17:38

عالی.......لایک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد