اس ام اس خنده دار جوک جدید اردیبهشت 93

یه روز یه گنجشک با یه موتوری تصادف می کنه بی هوش می شه  وقتی به هوش می یاد می بینه تو قفسه  می زنه تو سرش و می گه :بیچاره شدم موتوریه م رد

 

*

اس ام اس خنده دار جوک جدید 93  
*

 


اینقدر که مامان و بابام سر ریختن نمک تو غذا اختلاف دا رن
ایران و غرب سر پرونده هسته ای اختلاف ندار

 

*

اس ام اس خنده دار جوک جدید 93

*

 


من اگه یکیواندازه پاستیل دوست داشته باشم حتماباهاش ازدواج میکنم

 

*

اس ام اس خنده دار جوک جدید 93

*

 


میگم شماهم مثل منین وقتی یه چیزی میخام بخورم باید حتما برم جلو تلویزیون بشینم شما هم مثل من هستین یا فقط من این مشکلو با خودم دارم؟

 

*

اس ام اس خنده دار جوک جدید 93

*

 


گمراه کننده ترین چیز تو دنیا بعد از شیطان رجیم
تخمه ژاپنیه که تو ظرف آجیل فیگور بادوم به خودش میگیره

 

*

اس ام اس خنده دار جوک جدید 93

*

 


دو تا ماشین باهم تصادف میکنن افسر میاد میگه چیشده؟ یکی از راننده ها میگه من که خواب بودم از این احمق بپرس با این طرز راندگیش

 

*

اس ام اس خنده دار جوک جدید 93

*

 


دختره ۱۸۰ کیلو شلوار کردی واسش حکم ساپورتو داره پست گذاشته درسته من نازک نارنجیم ولی از خیلی از پسرا مرد ترم

 

*

اس ام اس خنده دار جوک جدید 93

*

 


چرا تا یکم تو روی ی پسر میخندی  فوری بهت پیشنهاد دوستی میده؟؟؟
تازه مورد داشتیم یکی پیشنهاد ازدواجم داده

 

*

اس ام اس خنده دار جوک جدید 93

*

 


اوج استفاده مامانم از گوشیش اینه که زنگ بخوره صداشو نشنوه جواب نده
 
کلمات کلیدی مرتبط با اس ام اس خنده دار جوک جدید 93
اس ام اس خنده دار ,
اس ام اس خنده دار جوک ,
اس ام اس خنده دار جدید ,
اس ام اس خنده دار 93 ,

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد