اس ام اس بی وفایی اسفند 92

مهربانیت را با دلم پیوند زدم تا از دور بودن را احساس نکنم اما باز دلتنگم



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من خوبم...!عاشق نیستم ...فقط گاهی وقتا که حرف تو میشه دلم تنگ میشه این که عشق نیست...هست؟

 

نشان دوست نکو آنست که خطای تو را بپوشاند ,تو را پند دهد و رازت را آشکار نسازد




نردبان قلب من شکسته است.میشود برای من دعا کنی؟یا اگرخدا اجازه می دهد,جای من کمی خدا خدا کنی؟چون دلم شبیه یک نماز بین راه,خسته وشکسته است,میشود برای بیقراری دلم,یک سفارشی به آن قرآن کریم  با وفا کنی؟




زندگی هر روز نبودنت را بر دیوار خط کشیدم,ببین این دیوار لا مروت دیگر جایی برای خط زدن ندارد!خوش ب حال تو که خودت را راحت کردی...تنها یک خط کشیدی...آن هم روی من...!




دیر گاهیست که تنها شده ام,قصه ی غربت صحرا شده ام وسعت درد فقط سهم من است,باز هم قسمت غم ها شده ام من که بی تابی شقایق یودم,همدم سردی یخ ها شده ام ,کاش چشمان مرا خاک کنند,تا نبنیم که چه تنها شده ام!!!



اس مس جدید


شاید وجودم به کسی آرامش نده ! اما همین که حرص خیلی ها رو در میاره,بهم انگیزه میده!!!




چه شب زیبایست انگار کسی در دنیانیست یا شاید هم من در دنیای کسی نیستم...!


ارسال توسط:ققنوس دریا



خدایا:این روزها حرفهایم بوی نا شکری می دهند:اما تو به حساب تنهایی و درد و دل بگذار!!!!




خلا در هوا نیست...در آغوش من است که خالی شده ام از تو...



اس ام اس جدید



دلگیرم... نه از دنیا... از کسی که مرا غرق خودش کرد و نجاتم نداد....




برچسب ها:اس ام اس بی وفایی جدبد ،سایت اس مس جدید ،اس مس جدید ،اس ام اس روز ،

نظرات 1 + ارسال نظر
جوجو 1392/12/27 ساعت 13:55

بووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد