اس ام اس عاشقانه جدید اسفند92|متن عاشقانه

زندگی دفتری از خاطره هاست,یک نفر در دل شب یک نفر در دل خاک,یک نفر همدم خوشبختی,یک نفر همسفر سختی هاست,چشم تا باز کنیم عمرمان میگذرد همه همسفریم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بیخیال رفیق...آنهایی ک با من و تو راه نیامدند برای دیگران دویدند
 
 



از کی بپرسم که چرا....؟؟؟؟




ب دعا نویس گفتم:جوری بنویس ک حتما بیاید .گفت چه کسی؟گفتم :مرگ




اس مس عاشقانه اسفند 92



کفشهایت کو؟میخواهم آنها را بردارم تا مثل بی وفایان هوس رفتن نکنی....!



اس مس 93


رفت...نفرینش نمیکنم همین که دیگر کسی اندازه ی من دوستش ندارد برایش کافیست....




دستمال که هیچ کل زندگی ام زیر درخت آلبالو گم شده است



اس ام اس جدید 93



من دعا میکنم تو را داشته باشم تو دعا میکنی من دیگر نباشم بیچاره خدا...




"آشق"را از این ب بعد ب این شکل بنویسید! چون همیشه سرش کلاه میرود!!!!




اس ام اس جدید 93



چشمانش سگ داشت !سگی ولگرد ک برای همه دم تکان میداد....




اس ام اس جدید



میشه ازت ی خواهشی کنم ؟بیا این تیغو  بزن تو قلبمو تیکش کن تا برای آخرین لحظه مرگم باور کنم دوستم نداری





برچسب ها:اس ام اس جدید ،اس مس عاشقانه ،متن عاشقانه ،عاشقانه جدید ،اس عاشقانه جدید ،

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد