اس ام اس جدید و باحال اسفند 92|اس ام اس جدید خنده دار

یه نفر میره چین واسه مسافر کشی,هر موقع میخواد کسیرو سوار کنه میگه شوخی نکن !!!همین الان سوارت کردم !!!خخخخ



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


مورد داشتیم طرف خفاش دیده از خنده غش میکنه,ازش میپرسن چته؟میگه تا حالا موش با چادر عربی ندیده بودم!!!

 


* ** * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



سگی نزد شیر امد و گفت: با من کشتی بگیر!شیر سر باز زد و نپذیرفت .سگ گفت:نزد تمام سگان خواهم خواهم گفت که شیر از مقابله با من می هراسد!!شیرگفت:سرزنش سگان را خوشتر دارم از اینکه شیران مرا مسخره کنند که با سگی کشتی گرفته ام....!!!



اس ام اس جدید


وقتی کسی اذیتت میکنه 42 تا ماهیچه لازمه تا اخم کنی,اما فقط 4 تا ماهیچه لازمه تا دستت رو دراز کنی و بزنی پس کلش


اس ام اس جدید



خدا جون میگم خبر داری شوخی شوخی داریم پیر میشیم...قرار نیست یکم ما رو به آرزوهامون برسونی؟؟



اس ام اس باحال


اهای اونایی ک یکی دوستتون داره ...اره با شمام...هیچی...میخواستم بگم خوشبحالتون.....


اس مس جدید


بعد سال ها با قلیانی که همیشه پرتقال می کشیدم دوسیب کشیدم !
ولی باز هم طعم پرتقال میداد چه تلخ است قصه ی عادت . . .



اس ام اس 93

به بعضـیـآم بـآید بگی :
این خری که تو چشـآی من میبینی ،
سـآیه ی خودته فدآت شم ...




برچسب ها:اس ام اس خنده دار 93 ،اس مس جدید 93 ،اس ام اس باحال اسفند 92 ،اس ام اس اسفند 92 ،

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد