پیامک ولنتاین 2014,اس ام اس ولنتاین92

واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم

یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه

یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید

ولنتاین مبارک..!
.
.
.

عشق تنها دلیل زندگی است ، ولنتاین مبارک!!!

 

.
.
.

 تیک تاک ساعت فریاد مرگ ثانیه هاست، اما دوستی ها هیچ وقت نمیمیرند…

ولنتاین مبارک!
.
.
.

 میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم
عاشقانه عاشقش باشه
عاشقتم تا همیشه ولنتاین مبارک..!
.
.
.

مال من باش ولنتاین…

من این آرزوی ولنتاین را برای تو می فرستم، با آغوشها و بوسه ها

جائی را میسازم اینجا نزدیک خودم ، که فقط برای توست!
.
.
.

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی! اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی!

اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی!!!

ولنتاین مبارک..!
.
.
.
 گاو و الاغ و اردک

کبریت و گاز و فندک

جوجه و مرغ و لک لک

ولنتاینت مبارک..!

.
.
.
سلام ببخشید پول نداشتم برات خرس و قلب بخرم

به مناسبت روز ولنتاین ، فقط همین یه اس ام اس رو توسنتم برات بفرستم تا بدونی که همیشه دوستت دارم …

ولنتاین مبارک..!
.
.
.
نمیگم دوستت دارم
نمیگم عاشقتم
میگم دیونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیونست..!
.
.
.
قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق…
مرا در خود کشیدی برمودای من..!
.
.
.
یادته بهت گفتم که خشت دیوار دلتم، تو هم منو شکستی…
ولی اشکالی نداره، حالا خاک زیر پاتم ..!

ولنتاین مبارک!
.
.
.
 قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری اتاقم…
از اون موقع به بعد تو شدی تمومه لحظه هام..!

دوستت دارم ، ولنتاین مبارک!
.
.
.
هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت / هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت!

پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه / روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت!!
.
.
.
آخه به چند زبون بگم دوستت دارم؟

English : I Love You 02) Persian : Tora doost daram 03) Italian : Ti amo 04) German : Ich liebe Dich 05) Turkish : Seni Seviyurum 06) French : Je t’aime 07) Greek : S’ayapo 08) Spanish : Te quiero 09) Hindi : Mai tumase pyre karati hun 10) Arabic : Ana Behibak 11) Iranian : Man doosat daram 12) Japanese : Kimi o ai shiteru 13) Yugoslavian : Ya te volim 14) Korean : Nanun tangshinul sarang hamnida 15) Russian : Ya vas liubliu 16) Romanian : Te iu besc 17) Vietnamese : Em ye^u anh 18) Ukrainian : Ja tebe koKHAju 19) Tunisian : Ha eh bak 20) Syrian/lebanese : Bhebbek 21) Swiss-German : Ch’ha di ga”rn 22) Swedish : Jag a”Iskar dig 23) Africans : Ek het jou liefe 24) base

؟؟؟

ولنتاین مبارک..!

.
.
.
یادم بنداز تو روز ولنتاین قلبمو بهت هدیه بدم..

اما به شرط اینکه مواظبش باشی ، نه به خاطر اینکه قلب منه ، به خاطر اینکه تو توشی..!

ولنتاینت مبارک..!

.
.
.

زندگی عشق است افسانه نیست آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست !!!
عزیزم ولنتاین مبارک!


برچسب‌ها: پیامک ولنتاین 2014, اس ام اس ولنتاین92, ولنتاین92, پیامک ولینتاین92, مسیج ولنتاین92

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد