اس ام اس بی معرفتی بهمن 92

خاطرات ادم مثل یه تیغ کند می مونه که رو رگت می کشی!نمبره اما تا می تونه زخمیت میکنه!!!



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



سکوت سرد فاصله ها تنم را می لرزاند ,وقتی به نبودنت فکر میکنم میسوزم به یاد روزهایی که بودنت را نفهمیدم

 



اگر امدی به دلت بد نیار شهر همان شهر است کوچه همان کوچه وخانه همان خانه  تنها من کمی مرده ام!!!




* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


وقتی دورم هست این همه آدم "آس"گور بابای هر چی"مخاطب خاص"!




اس امس تنهایی بهمن 92



شب است... و در به در کوچه های پر در دم!فقیر و خسته  بدنبال دوست میگردم...اسیر ظلمتم... رفیق کجا ماندی؟؟به اعتبار توست که فانوس نیاوردم...




* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



لعنتی بند بند تنم پاره شد وقتی از غریبه ها شنیدم که چه زیبا بند بند لباست را برایش باز کردی...




اس ام اس بی معرفتی جدید


غصه دیوانه ام کرد...وقتی تو را دست به سینه دیدم! من تمام راه را برای آغوشت  دویده بودم..




* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



من به تو نگاه میکردم...تو به ساعتت....تو قرار داشتی....من بی قراری!




اس  مس جدید بهمن 92


در ته فنجان قهوه ام کفش های تو پیداست نمیدانم میروی یا میایی؟




* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بگذار بسوزیم...ما که دادمان به آسمان نرسید شاید"دودمان"برسد!




برچسب ها:اس ام اس بی معرفتی جدید بهمن 92 ،اس ام اس جدید بهمن 92 ،سایت اس ام اس جدید ،اس ام طعنه دار جدید

نظرات 1 + ارسال نظر
نیره 1392/11/08 ساعت 18:51 http://naseri-n.blogfa.com

عالی بود
سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد